امروز:
جمعه, 31 فروردين 1403
دسته: استانی
جمعه, 30 دی 1401 22:46
   
    ایمیل
کد خبـر : 36

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر :

سخن مردم:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: من از عملکرد آموزش و پرورش استان که در حال پرورش نسلی برای تمدن آینده ایران اسلامی هستند، خیلی خوشحال و راضی هستم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در دیدار خانم معصومه نجفی پازوکی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: با کارشناسی و برنامه‌ریزی مناسب، تحول در کارآمدی و در تراز قرار گرفتن آموزشی، تربیتی و پرورشی دوره ابتدایی با محوریت سند تحول بنیادین انجام شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه هر چه رده سنی دانش‌آموزان کمتر باشد، حوزه راهبردی و استراتژیک آن بیشتر می‌شود گفت: دوره آموزش ابتدایی در ساختار آموزش و پرورش و کلان حکمرانی و آفرینش تمدن، مهمترین دوره تحصیلی است.

امام جمعه بوشهر افزود: سوادآموزی دقیق، عمیق، هوشمند و کارآمد و ایجاد بستر برای پژوهش و تفکر در حوزه آموزش ابتدایی باید در اولویت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تأکید بر توجه به مهارت‌آموزی دانش‌آموزان از مقطع ابتدایی خاطرنشان کرد: باید از دوران ابتدایی، توانمندی مهارت‌های خلاق در عرصه‌های مختلف اجتماعی، صنعتی و غیره را در دانش‌آموزان ایجاد کنیم‌.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: با پردازش شخصیت از دوره پیش‌دبستانی و دبستان و طراحی برنامه مناسب، دقیق و شفاف، زمینه پرورش شخصیت‌های در تراز انقلاب اسلامی فراهم شود‌.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه فیزیک محیط پیرامونی از عوامل موثر بر کودکان و نوجوانان است، گفت: باید مدارس و زیرساخت‌های آموزشی در تراز انقلاب و متناسب با روحیه دانش‌آموزان باشد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه کتاب‌های درسی باید بر اساس شرایط گوناگون جغرافیایی و تغییر فصل‌ها طراحی و تدوین شوند اضافه کرد: دانش‌آموزان به شادابی و نشاط درونی در یک بستر دینی، اخلاقی و اعتقادی نیاز دارند که سفرهای تربیتی یکی از امور مهمی است که می‌تواند این رویکرد را محقق سازد.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به هجمه جهان استکبار علیه دانش‌آموزان تصریح کرد: کودکان مورد هجمه جهان استکبار قرار گرفته‌اند که خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری، ولایتمداری خانواده‌ها و طینت پاک دانش‌آموزان، نقشه‌های دشمن شکست خورده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پایان گفت: من از عملکرد آموزش و پرورش استان که در حال پرورش نسلی برای تمدن آینده ایران اسلامی هستند، خیلی خوشحال و راضی هستم.

اضافه کردن نظر
نام

نظرات ثبت شده
علی 1399-12-20 18:01
سلام
مطالبی خوبی دارید

تست
اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share