امروز:
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403
دسته: استانی
چهارشنبه, 29 فروردين 1403 15:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1588

سخن مردم: مسئول سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در نشست سیاسی تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: پاسخ به حمله اسرائیل با دستور رهبری معظم انقلاب و همچنین مطالبه و خواسته مردمی انجام گرفت.

به گزارش سخن مردم: سروان پاسدار حیدر بردبارنسب مسئول سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در نشست سیاسی تیپ عملیاتی امام صادق (ع)گفت: آنچه علیه رژیم صهیونیستی توسط نیروهای مسلح ما رخ داد هم خواست، مطالبه مردمی و تأکید مقام معظم رهبری بود.

بردبارنسب با اشاره به اینکه جامعه باید نسبت به این مهم آگاه باشد و در جنگ رسانه‌ای غرب فریب نخورد، افزود: مردم ایران اسلامی و تمامی آزادی‌خواهان جهان کار نیمه‌تمام شهید سلیمانی و آرمان و آرزوی تمامی شهدای اسلام را که آزادی قدس شریف، نابودی اسرائیل و کوتاه شدن دست آمریکا از منطقه بود را به پایان خواهند رساند.

مسئول سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره در برابر دشمن آمادگی لازم را دارند و به موقع پاسخ شرارت‌های دشمن خبیث را می‌دهند.

وی تصریح کرد: و این حیرت و خفت رژیم منحوس صهیونیستی به جاست که با مشارکت تعدادی مثلاً کشور پیشرفته هم نتوانسته است رد و اثر سیلی برنده تنبیه را حتی اندکی کمرنگ کند.

وی ادامه داد: درود خدا بر مردم شریف و نجیب ایران عزیز اسلامی که با حضور و حمایت همیشگی خود به رغم برخی کمبودها و کاستی ها، با وجود برخی اختلاف نظرها و تفاوت در سلیقه ها همیشه وحدت را حفظ کرده و پای کار جبهه حق ثابت قدم بوده اند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share