امروز:
دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403
دسته: استانی
شنبه, 25 فروردين 1403 21:40
   
    ایمیل
کد خبـر : 1574

 سخن مردم:احمد محمدی زاده استاندار بوشهر به همراه احمد بنافی فرماندار دشتستان از قطعه اول بزرگراه دالکی کنارتخته بازدید کردند.

 

به گزارش سخن مردم:مشاور پیمانکار این قطعه که جهاد نصر خراسان است گفت: این پروژه پیشرفت ۶۳ درصدی دارد و با تخصیص اعتبار آن تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

استاندار بوشهر گفت پیشرفت این قطعه خوب بوده و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که اعتبارات لازم به این پروژه تزریق شود.

احمد محمدی زاده شامگاه جمعه در بازدید از قطعه اول بزرگراه دالکی به کنارتخته اظهار داشت: اجرای طرح های راهسازی و آبرسانی و همچنین مسکن و درمان از اولویت های حوزه عمرانی استان بوشهر است.

وی افزود: محور بوشهر به شیراز و بالعکس از پرترددترین محورهای جنوب کشور است و اجرای بزرگراه و آزادراه در این مسیر مورد توجه و تاکید قرار دارد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از مهم ترین قطعات در این مسیر، محور دالکی به کنارتخته است که اکنون با شتاب خوبی در دست اجراست.

محمدی زاده تصریح کرد: قطعه اول بزرگراه دالکی به کنارتخته، پیشرفت ۶۳ درصدی دارد و با تخصیص اعتبار آن تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

استاندار بوشهر گفت: پیشرفت این قطعه قابل قبول بوده و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که اعتبارات لازم به این پروژه تزریق شود.

محمدی زاده ابراز داشت: تکمیل سایر طرح های راهسازی از جمله محور گناوه- گوره- گچساران و بزرگراه دیر به بوشهر و همچنین جاده اهرم به برازجان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: سرکشی به پروژه های راهسازی، به منظور شناخت مشکلات از نزدیک و به صورت میدانی است و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share