امروز:
سه شنبه, 01 خرداد 1403
دسته: استانی
یکشنبه, 19 آذر 1402 12:34
   
    ایمیل
کد خبـر : 1264

سخن مردم:پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان بوشهر، درعسلویه برگزار شد

به گزارش سخن مردم: مهراب کیانی رئیس مرکز فضای‌مجازی بسیج استان بوشهر یکشنبه ۱۹آذرماه در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان بوشهر اظهار داشت: رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج به‌دلیل حجم فعالیت‌های خوب منطقه در قطب انرژی ایران برگزار شده است تا تصاویر حقیقی از پیشرفت‌های امیدآفرینانه قطب انرژی با هنر افراد توانمند به ظهور برسد.

وی افزود: اگر امروز برخی کشورها را در حوزه‌های گوناگون موفق می‌بینیم به‌دلیل کسب علم‌ توسط نیروهای انسانی آنها است و اگر یک کشور بخواهد پیشرفت کند باید کسب دانش و تخصص را در اولویت قرار دهد.

این مقام مسوول ادامه داد: تنها هنرمندانی که علم و هنر را در کنار هم جمع می‌کنند می‌توانند به عرصه تولیدات دیجیتال هنری قدم بگذارند. یک هنرمند واقعی نسبت به حوادث اطرافش حساس است و ضمن واکنش نشان دادن به وقایع، با آثار خود در جامعه اثرگذاری می‌کنند.

کیانی با بیان اینکه استان بوشهر در طول تاریخ همواره اثرگذار بوده و دروازه تمدن جدید به ایران بوده است، اعلام کرد: امیدواریم این رویداد باعث شود تا طراحان و بازی‌سازان مطرح و متخصصی که در این جمع هستند استعدادیابی شده تا زمینه پرورش آنها مهیا شود.

۱۶۰ نفر در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بوشهر شرکت کردند

عباس احمدی دبیر رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان بوشهر امروز در آیین آغاز پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال استان بوشهر در عسلویه اظهار داشت: پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان بوشهر از ۱۹ تا ۲۱ آذرماه به مدت سه روز در مجتمع شیرینوی عسلویه با حضور بیش از ۱۶۰ نفر از هنرمندان بوشهری، آغاز شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و استعدادیابی ظرفیت‌های نوجوانان و جوانان در راستای کمک به شکوفایی و پیشرفت آنها است.

این مقام مسئول با بیان اینکه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در بخش‌های مختلف دیجیتال است ادامه داد: حضور مربیان خبره در رویداد و انجام مشاوره و تقویت تولیدات شرکت کنندگان، نقطه عطفی است که موجب پرورش افراد شرکت کننده می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه این رویداد در دو بخش استانی و ملی برگزار می‌شود، بیان کرد: این مسابقه در بخش‌های پویانمایی، بازی سازی و نرم‌افزار موبایلی به صورت استانی و ملی است و در بخش کلیپ و پوستر، تنها مرحله استانی دارد.

احمدی اعلام کرد: امسال، پنجمین سال برگزاری این رویداد است که هر ساله ما در بخش‌های مختلف دارای سه گروه نماینده در بخش ملی بودیم اما سال گذشته به دلیل تراکم شرکت کنندگان در مرحله استانی، ظرفیت پذیرش مرحله ملی از استان بوشهر به چهار تیم افزایش یافت.

وی با بیان اینکه محورهای پنجمین رویداد تولید محتوا، امید آفرینی و جهاد تبیین با رویکرد پیشرفت‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و ظرفیت‌های اقتصادی استان است ادامه داد: در سال‌های اخیر ما پس از شناسایی هنرمندان از طریق این رویداد، کارگاه‌های آموزشی‌ مختلفی را در رشته‌های دیجیتال در تمام شهرستان‌ها برگزار کردیم و از این طریق هرساله، ضمن حضور شرکت کنندگان تازه‌نفس، سطح کیفی تولیدات نیز افزایش می‌یابد.

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share