امروز:
سه شنبه, 01 خرداد 1403
دسته: استانی
چهارشنبه, 24 آبان 1402 19:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1168

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) خبر داد:
سخن مردم: معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از برگزاری تجمعی به مناسبت روز جهانی حمایت از کودکان مظلوم غزه در این استان خبر داد.

به گزارش سخن مردم: سرهنگ علی غضنفری در نشست هماهنگی تجمع سراسری حمایت از کودکان غزه که با حضور جمعی از مسئولین استانی در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر برگزار شد گفت: شنبه ۲۷ آبان ماه ساعت ۹:۳۰ صبح تجمع حمایت از کودکان مظلوم غزه در میدان شهید رئیسعلی دلواری مرکز بوشهر با حضور تمامی اقشار مردم برگزار می‌شود.

سرهنگ غضنفری با بیان اینکه این تجمع در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود اذعان کرد: تمامی جنگ‌هایی که در جهان رخ می‌دهد با هدف سیاسی و نظامی آغاز می‌شود اما رژیم غاصب صهیونیستی با جنایات اخیر خود نه تنها هیچ دستاورد نظامی نداشته بلکه از نظر سیاسی نیز در تمامی کشورها بسیار متزلزل شده است.

وی با اشاره به تجمعات متعدد کشورها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با جنایات وحشیانه خود بر علیه مردم مظلوم غزه افکار عمومی را طوری جریحه‌دار کرده است که تجمعات بی‌سابقه‌ای در تمامی کشورها در جهت حمایت از مردم غزه اتفاق افتاده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پایان هدف از برگزاری این تجمع را حمایت از کودکان مظلوم غزه خواند و اظهار کرد: شایسته است تمامی مسئولین ذیربط نسبت به برنامه‌ریزی در جهت برگزاری هرچه بهتر این تجمع باشکوه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share