امروز:
چهارشنبه, 02 خرداد 1403
دسته: استانی
پنج شنبه, 27 مهر 1402 09:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1068

سخن مردم: مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: پیگیری و رسیدگی حقوقی به جنایت جنگی رژیم صهیونیستی در حمله به《 بیمارستان المعدانی》، مطالبه جدی اصحاب رسانه استان بوشهر است.

به گزارش سخن مردم: محسن رضایی نژاد شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسانه های استان بوشهر با کمک به بازنمایی و انتشار جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آنها، نقش اساسی در اطلاع رسانی از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی داشته اند.

وی افزود: مطالبه جدی این رسانه ها از مسئولان ذی ربط پیگیری برای تشکیل دادگاه بین المللی در رسیدگی به جنایات ۷۵ ساله رژیم غاصب صهیونیستی و بویژه جنایت جنگی انهدام《 بیمارستان المعدانی》 و کشتار مردم مظلوم غزه است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر تصریح کرد: نسل کشی، عدم توجه به کنوانسیون های بین المللی در خصوص رعایت حقوق زنان و کودکان به همراه نقض قواعد حقوق بشری از ویژگی های بارز رژیم سفاک و جعلی اسرائیل است.

رضایی نژاد ادامه داد: همبستگی و وحدت رویه رسانه ای در جهت نشان دادن خوی توحش مدرن این رژیم منحوس بسیار حائز اهمیت است.

وی عنوان کرد: تمایل نداشتن نهادهای غربی و سازمان های وابسته به آنها در دفاع از حقوق مردم غزه و مخالفت با جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، به خوبی نشانگر یک سناریو از پیش تعیین شده است که به مرحله اجرا درآمده است.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر تاکید کرد: اصحاب رسانه استان ولایت مدار و دارالحماسه بوشهر، بی توجهی مسئولان سازمان های بین المللی به ظاهر مدافع حقوق بشر را محکوم و به آنان متذکر می شوند که به وظایف ذاتی خود مبنی بر دفاع همه جانبه از حقوق مردم مظلوم و بی دفاع غزه و پایان دادن به این جنایات هولناک عمل کنند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share