امروز:
سه شنبه, 01 خرداد 1403
دسته: استانی
سه شنبه, 11 مهر 1402 12:25
   
    ایمیل
کد خبـر : 1003

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه امام صادق (ع):
سخن مردم: مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه امام صادق (ع) استان بوشهر،گفت: پیشرفت جامعه در ابعاد گوناگون، متوقف برامنیت است.

به گزارش سخن مردم: حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالرضا هاشمی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه امام صادق(ع) استان بوشهر،ضمن گرامیداشت هفته ایمنی واقدامات تامینی، اظهار داشت: در مهرماه سال ۵۹ پالایشگاه آبادان مورد حمله هوایی دشمن بعثی قرار گرفت و پس از این اتفاق آتش نشانان برای اطفای حریق وارد عمل شدند ولی در حین اطفای حریق بار دیگر این پالایشگاه بمباران شد و تعداد زیادی از آتش نشانان در این حادثه شهید شدند و بیست سال بعد از این واقعه با تصویب شورای انقلاب فرهنگی چنین روزی به عنوان روز ایمنی و آتش نشانی نامگذاری شد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه سلب امنیت بدترین بلایست که ممکن است یک ملت به آن مبتلا شود، افزود: پیشرفت جامعه درعرصه های گوناگون فرهنگی، اقتصادی ومعیشتی، سیاسی،رشد علمی وارتقاء تحصیلی، عفاف وحجاب وغیره...متوقف بر تامین امنیت است واز این جهت وجود امنیت در سطوح مختلف آن، از نان شب هم واجب تر است.

حجت الاسلام هاشمی، تصریح کرد: هرگونه اقدامی که مخل امنیت باشد در واقع زندگی افراد یک جامعه را در ابعاد مختلف از قبیل: امنیت روانی ونشاط اجتماعی مردم،سرمایه گذاری وایجاد ثروت، رشد تولیدات داخلی و غیره را به مخاطره می اندازد و از این جهت دشمنان ما به قصد اخلال در معیشت مردم وایجاد نافرمانی های مدنی علیه انقلاب و نظام اسلامی، همواره تلاش کرده تا امنیت کشور ما را مختل نمایند که در این راستا از مردم ما مکررا سیلی خورده اند.

وی درپایان،تاکید کرد: در اندیشه دینی ما امنیت پایدار در سایه ایمان وتقوا الهی و با حاکمیت ارزش های الهی و اجتناب از جاذبه های شیطانی محقق می شود و بر اساس این رویکرد قرآنی،جامعه انقلابی ما با التزام عملی به رهنمودهای نائب المعصوم امام خامنه ای عزیز، طی نموده و فتنه های گوناگون را با امنیت وموفقیت روز افزون پشت سر خواهد گذاشت.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share