امروز:
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403
دسته: یاداشت
شنبه, 14 مرداد 1402 23:55
   
    ایمیل
کد خبـر : 804

سخن مردم:بیانیه شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان به مناسبت روز خبرنگار

به نام خدا

جهانی که هم‌اکنون به عنوان عصر انفجار اطلاعات شناخته می شود وعلاوه بر سرعت انتقال اطلاعات و اخبار، متن خبر نقش‌ بسیار ارزنده‌ای در شکل دهی به افکار عمومی دارد و این هنر خبرنگار است که می‌تواند با تنظیم ماهرانه خبر و انتقال سریع و به موقع اطلاعات به همراه شناخت مخاطب و به کارگیری ابزار مناسب انتقال خبر، نقشی برجسته و اساسی در آگاهی بخشی اجتماعی داشته باشد.
بی شک خبرنگاران همواره در مسیر حوادث قرار داشته و دارند و هر روز ما شاهد جان باختن خبرنگاری در عرصه خبر هستیم‌.


ملت ایران هیچگاه شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به همراه هشت دیپلمات در کنسولگری ایران در مزار شریف در مرداد سال ۱۳۷۷ را فراموش نمی‌کند و این روز را به نام روز خبرنگار و پاسداشت آن شهید گرامی می‌دارد.

شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان ضمن گرامی داشت یاد و نام شهید محمود صارمی و هشت دیپلمات مظلوم کشورمان، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و مطبوعات خصوصا رسانه هایی که با حفظ حریم اخلاق و انصاف در دفاع از انقلاب و ولایت و هوشیاری و بصیرت جامعه با انجام فریضه جهاد تبیین گام بر می دارند تبریک و تهنیت عرض می‌کند.

شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share