امروز:
جمعه, 10 فروردين 1403
دسته: یاداشت
چهارشنبه, 12 بهمن 1401 11:20
   
    ایمیل
کد خبـر : 78

سخن مردم-متن پیام احمد بنافی فرماندار شهرستان به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

چهل و چهار سال استقامت و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی ملت همیشه در صحنه است که با وجود توطئه‌های دشمن در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و همواره و در همه میادین به  ارزش‌های اصیل ایران اسلامی پایبند هستند.

ایام مبارک دهه فجر و روزهای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اراده و عزم ملت ایران برای فرداهای بهتر و همدلی و همراهی در جهت خواست عمومی و پایش و مراقبت دائمی از دستاوردهای آن است.

بدون شک تعالی و پیشرفت در تأسی و تداوم راه و مسلک شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و در گرو اتحاد و انسجام ملی و تقویت روحیه مقاومت و خودباوری در جامعه ایجاد خواهد شد.

 اینجانب فرا رسیدن ایام فرخنده دهه فجر و چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ این تاریخ سراسر عزت و اقتدار را خدمت ملت شریف ایران اسلامی و مردم شریف شهرستان دشتستان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون همه کارگزاران نظام را در جهت خدمتگزاری به این ملت شریف و غیور خواستارم.

 

احمد بنافی

فرماندار دشتستان

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share