امروز:
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403
دسته: یاداشت
پنج شنبه, 01 تیر 1402 12:01
   
    ایمیل
کد خبـر : 591

 سخن مردم:جوان مومن وانقلابی دشتستانی به عنوان فرمانده کنترل ستادکل سپاه پاسداران منصوب گردید.

به گزارش  سخن مردم:سردار علی حسینی از روستای رودفاریاب از توابع بخش ارم در شهرستان دشتستان  بعنوان فرمانده کنترل ستادکل سپاه پاسداران منصوب گردید.

طی حکمی ازسوی سردارسلامی فرمانده کل سپاه سردار علی حسینی بعنوان فرمانده کنترل ستادکل سپاه پاسداران منصوب گردید.

شورای اسلامی ودهیاری رودفاریاب ،طی پیامی این انتصاب را به ایشان، خانواده، اهالی رودفاریاب و استان بوشهرتبریک وتهنیت عرض نمودند.

علی حسینی اهل روستای رودفاریاب بخش ارم دشتستان بوشهرمی باشد.

وی  دوره ابتدایی را در دبستان شهید تیموری رودفاریاب گذراند سپس جهت ادامه تحصیل دوره راهنمایی و دبیرستان  رادر مدارس برازجان موفق به اخذ دیپلم رشته ریاضی فیزیک شد، چون در خانواده ای مذهبی و متدین تربیت شده بود و علاقمند به خدمت در نهاد مقدس سپاه بود وارد دانشکده افسری نیروی دریایی سپاه واقع در شهر چالوس استان مازندران شد وموفق به اخذ مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته ناوبری و درجه ناوباندومی شد و جهت ادامه خدمت به منطقه دوم دریایی سپاه بوشهر معرفی گردید.

 در منطقه دوم بعنوان فرمانده شناور در سطوح مختلف، مدیر عملیات ناوتیپ و جانشین فرماندهی کنترل خدمت کرد، پس از آن بنا به درخواست فرمانده وقت نیروی دریایی به ستاد نیرو دریایی سپاه منتقل گردید و بعنوان جانشین فرماندهی کنترل و نیروی دریایی سپاه خدمت نمود و پس از مدتی کوتاهی بعنوان مسئول آن مرکز منصوب گردید.

دراین مدت موفق به اخذکارشناسی ارشددر رشته مدیریت و فرماندهی ستاد در دانشگاه جامع امام حسین(ع)تهران گردید.

 با توجه به اینکه ایشان فردی متعهد و متخصص و مدیر در امورات کاری بود و  در کل رده های سپاه  مورد تشویق قرار گرفت  بنا به درخواست و نیاز و به دستور فرمانده کل سپاه به ستاد کل سپاه منتقل شد و چند سال بعنوان جانشین فرماندهی کنترل سپاه خدمت نمود.

 با توجه به شایستگی های پاسداری مفتخر به اخذ درجه سرتیپ دومی با حکم فرمانده معظم کل قوا گردید.

چون تجربه و توانایی علمی و مدیریتی بالای برخوردار بود هم زمان بعنوان استاد در دانشگاه جامع امام حسین مشغول تدریس شد.

سال ۱۴۰۱ با شرکت در امتحان دکتری موفق به قبولی در این آزمون گردید و هم اکنون بعنوان دانشجویی دکتری در حال تحصیل می باشد.

طی مراسمی در ستاد فرماندهی کل سپاه  با حکم فرمانده کل سپاه  بعنوان مسئول فرماندهی کنترل کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب گردید.

اضافه کردن نظر
نام

نظرات ثبت شده
باسلام محمود جدکاره 1402-09-07 20:28
انتصاب سردار علی حسینی را بعنوان فرماندهی کنترل ستاد کل سپاه تبریک عرض میکنیم ان شاءالله در این امور نیز موفق باشد
نصرت‌الله کرمی 1402-06-01 20:03
احسنت بر سردار حسینی عزیز واقعا که لیاقت و شایستگی ایشان خیلی بیشتر از اینهاست افتخار میکنم که چنین پسرعمه با لیاقتی دارم
اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share