امروز:
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403
دسته: یاداشت
یکشنبه, 24 ارديبهشت 1402 10:45
   
    ایمیل
کد خبـر : 398

سخن مردم:سرهنگ غلامرضا بناری به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیام تسلیتی صادر کرد.

دهه فجر، بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی است

به گزارش  سخن مردم:، متن پیام تسلیت بدین شرح است؛‌                   

ای انیس مدام سجاده و هم نشین شبانه قرآن، آفتاب عظمتت همیشه بر فراز آسمان مسلمانان، روشنایی بخش است. جان عاشقان و شیفتگان تو، در آتشی از ماتم می‌سوزد و شراره اش دنیا را می‌سوزاند.

امام جعفر صادق (ع) در عصر خویش با جهاد علمی و تربیت شاگردان بیشمار و نشر فرهنگ ناب اسلامی، شبهات و انحرافات ایجاد شده در آن زمان را از بین برد، درس آموزی از مکتب امام صادق (ع) محدوده زمانی و مکانی ندارد و در همه تاریخ جغرافیایی انسان گسترده است.

امام جعفر صادق «علیه السلام» همان امام همامی است که با زحمات طاقت‌فرسا و تلاش‌های بی‌وقفه خود، بقاء و استمرار دین اسلام را تضمین کرد و با تربیت بیش از هزاران شاگرد، شمع همیشه فروزانی شد در مسیر رهروان اسلام ناب محمدی. این اختر تابناک ولایت و امامت روز ۲۵ شوال ۱۴۸ هجری قمری به دست منصور، خلیفه ستمگر عباسی به شهادت رسید و روح بلندش به سوی معبود در ملکوت اعلی پر کشید و جهان اسلام را در مصیبت خود داغدار کرد.

اینجانب بیست و پنجم شوال سالگرد فراغ ششمین اختر تابناک ولایت و امامت، رئیس مکتب تشیع که در ترویح آیین اسلام و مذهب شیعه از هیچ تلاشی دریغ نکردند را به تمام شیعیان جهان و به خصوص مردم شریف شهرستان دشتستان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

                                              سرهنگ پاسدار غلامرضا بناری

                                فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share