امروز:
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403
دسته: یاداشت
دوشنبه, 25 ارديبهشت 1402 10:30
   
    ایمیل
کد خبـر : 397

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان:

سخن مردم:حجت الاسلام ابوذر شاد در پیامی سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به شیعیان و شیفتگان حضرتش تسلیت گفت.

به گزارش سخن مردم: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، طی پیامی شهادت جانسوز و مظلومانه ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع)، موسس مذهب تشیع را به تمامی شیعیان و شیفتگان حضرتش تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است.

بسمه تعالی

زین ماتمى که چشم ملائک ز خون ترست/ گویا عزاى صادق آل پیغمبرست

بیست و پنجم شوال سالروز شهادت جانگداز ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، مؤسس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) است، روزی که جهان تشیع در عزای امام صدق و صفا، فاتح قله ‏های دانش، بزرگ پرچمدار شیعه راستین علوی، به عزا می‌نشیند و اِنّا تَوَجَّهْنا وَ اسْتَشْفَعْنا وَ تَوَسَّلْنا بِکَ اِلَی اللّه‏ ـ یا وَجی‌ها عِنْدَ اللّه‏، اشفع لنا عند اللّه‏ سر میدهد.

بزرگ شخصیتی که با بیان بلیغ و کلام فصیح و با زحمات طاقت فرسا و تلاش‌های بی وقفه خویش راه را بر توطئه دشمنان دین بسته و با تربیت شاگردانی شایسته، بقا و استمرار دین اسلام را تضمین کرد و تشنه کامان معارف ناب الهی را از سرچشمه زلال وحی سیراب نمود.

وی شهادت امام جعفر صادق (ع) را از مصائب بزرگ جهان اسلام برشمرده و اظهار داشت: ”‌ای ششمین ستاره تابناک امامت و ولایت، صادق آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلّم) نامت را با افتخار به دل‌های غریبمان می‌سپاریم تا یادت آرام بخش سینه‌های بی تابمان باشد.

حضرت امام جعفر صادق (ع) در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخ گهربار اسلام، برای تبیین جایگاه امامت، سال‌ها تبعید و اسارت را به جان خریدند و با بیان بلیغ و کلام فصیح خویش راه را بر توطئه دشمنان دین بسته و با تربیت شاگردانی شایسته، بقاء و استمرار دین مبین اسلام را تضمین کردند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت مظلومانه و جانگداز ششمین کوکب تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام)، به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت، ولی عصر (عج) و بر تمامی شیعیان و حقیقت‌گرایان مجاهد و پویندگان طریقت، از درگاه ایزد منان الگوپذیری از سیره ناب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را برای همگان مسألت دارم.

                                                                ابوذر شاد

                       مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share