امروز:
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403
دسته: یاداشت
چهارشنبه, 23 فروردين 1402 16:57
   
    ایمیل
کد خبـر : 241

سخن مردم:-مهدوی مرتضوی مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان دشتستان طی بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس از آحاد مردم به ویژه ورزشکاران برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

 به گزارش سخن مردم:-متن پیام به این شرح است:

جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد حرکت یکپارچه امت اسلام و آزادی خواهان است؛ حرکتی که با زمان شناسی، ژرف اندیشی و آینده نگری حضرت امام خمینی(ره) پایه گذاری شد تا مسئله غصب فلسطین، پاره تن جهان اسلام و قدس، قبله اول مسلمانان، هیچ گاه به فراموشی سپرده نشود.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات این ماه پر برکت الهی همچون سال‌های گذشته همگام و همدل با تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان، از مردم متدین و همیشه درصحنه دشتستان به ویژه جامعه‌ی ورزشکاران دعوت می‌نمایم تا با حضور یکپارچه و گسترده‌ی خود در این راهپیمایی عظیم، ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل حضرت امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با امام خامنه ای، بار دیگر فریاد رسای خود را در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و آزادی قدس شریف به گوش جهانیان برسانند و زمینه ساز نابودی رژیم صهیونیستی اسراییل این غده سرطانی گردند.

همانا خداوند فرمود ان تنصر الله ینصرنکم و یثبت اقدامکم

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share