امروز:
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403
دسته: یاداشت
جمعه, 12 اسفند 1401 00:56
   
    ایمیل
کد خبـر : 173

سخن مردم: حبیب قاسمی -روز پنج شنبه یازدهم اسفندماه برای تهیه گزارش با تیم خبری خود از هفته نامه مردم جنوب و پایگاه خبری سخن مردم عازم بوشهر شدیم.

 با دریافت کارت از استانداری به طرف خانه معلم بوشهر حرکت کردیم تا نماز ظهر و عصر را بجا آوریم .

 وقتی وارد خانه معلم شدیم اکثر خبرنگاران آنجا بودند از جمله همکار رسانه ای پرتلاش مان زنده یاد حسین دهقان پس از بجا آوردن نماز برای صرف غذا هم کنار هم بودیم ساعت دو با طرف محل حضور رئیس جمهور که در میدان شهید رئیسعلی دلواری  حرکت کردیم.

 پس از چک کردن وسایل عکاسی وارد محل سخنرانی  شدیم، زنده یاد حسین دهقان هم تا پایان مراسم در کنارمان بود و گزارش تهیه می نمود بسیار سر حال و پرتلاش  پس از پایان سخنرانی رئیس جمهور ما به برازجان برگشتیم.

 فردا صبح خبر رحلت خبرنگار پرتلاش استان را شنیدیم واقعا افسوس خوردم ناراحتی مان بیش از حد بود.

زنده یاد حسین دهقان استاد واژه بود بسیار خوش سخن و خوش لحن، بسیار در واژه سازی استاد بود هیچ کس یارای رقابت با او را نداشت او بزرگ مرد میدان فصاحت و بلاغت بود نه تنها در زبان فارسی مهارت داشت بلکه با علوم عربی هم بسیار آشنا و مسلط بود آیات قرآن را با معنی حفظ داشت.

 خداوند ایشان را در میدان سخن سرایی ممتاز نموده بود، در چند مسابقه کشوری مقام برتر را به دست آورد مستمعان از سخنان زیبا و ادیبانه ایشان به وجد می آمدند و دوستدار شنیدن واژگان زیبایش رحلت این بزرگ مرد میدان ادب فارسی ضایعه بزرگی برای مردم استان بوشهر به خصوص دشتستان بزرگ است، پر کردن چای چنین ادیبی کار ساده ای نیست.

واقعا انسانی بی نظیر بود افتخار خبرنگاران و حوزه رسانه آستان بوشهر بود

هفته نامه مردم جنوب و پایگاه خبری سخن مردم این  ضایعه بزرگ را به همه مردم استان بوشهر وخانواده محترمشان تسلیت عرض می نماید.

حسین دهقان خبرنگار بوشهری ، پنجشنبه شب در حالی که بعد از اجرای برنامه در شهر جم با خودروی شخصی عازم شهر بوشهر بود ، در یک حادثه تصادف در حوالی روستای گادوی شهر اهرم دچار سانحه شده و جان باخت .

حسین دهقان چندین سال به عنوان خبرنگار و گزارشگر با صدا و سیمای مرکز بوشهر همکاری داشته و همچنین از مجریان موفق صحنه در استان به شمار می آمد که در هر دو بخش خبرنگاری و اجرای صحنه موفقیت هایی نیز در جشنواره های استانی و ملی کسب نموده بود . از جمله موفقت های وی می توان به کسب دیپلم افتخار، چکاوک سیمین و میکروفن طلایی به عنوان مجری برتر صحنه کشور در هشتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه کشور در مشهد سال 1397 و آخرین آنها نیز دریافت عنوان خبرنگار برتر در جشنواره استانی "ابوذر" نام برد .

این خبرنگار فقید متولد سال 1368 در بخش شبانکاره شهرستان دشتستان و دارای دو فرزند بود که در نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه اشتغال داشت و به صورت پاره وقت با صدا و سیمای مرکز بوشهر همکاری می نمود .

محسن فرامرزی دیگر هنرمند هم استانی نیز در زمان بروز این حادثه یکی دیگر از سرنشینان خودرو بود که بعد از حادثه به علت صدمات وارده به بیمارستان منتقل گردیده است .

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share