امروز:
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403
دسته: یاداشت
چهارشنبه, 10 اسفند 1401 09:29
   
    ایمیل
کد خبـر : 159

 سخن مردم: آسمان بلند ایران زمین واستان بوشهر پیوسته پرستاره بوده و عظمت و فروغ خدمتگزاری مردان بی ادعا در این استان  همواره دل و دیده همه عزیزان وهموطنان را روشنی و گرمی بخشیده است.

«بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان»

ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُوْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ

آسمان بلند ایران زمین واستان بوشهر پیوسته پرستاره بوده و عظمت و فروغ خدمتگزاری مردان بی ادعا در این استان  همواره دل و دیده همه عزیزان وهموطنان را روشنی و گرمی بخشیده است. جوهر این خدمات خالصانه ایمان، جهاد وایثار است و جان مایه آن عشق به این تلاشها است و بی تردید درحکومت اسلامی راز ماندگاری و جاودانگی اسلام ناب محمدی «ص» خواهد بود.

 بی شک به برکت تبعیت پذیری مردم ولایتمدار کشور ما و علی الخصوص استان ما از منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی می باشد آنجا که این کانون فرماندهی می فرمایند انتخاب اصلح با حضورحداکثری بپای صندوق های رای می باشد، و تکمیل کننده این پازل مدیریتی انقلابی و جهادی درگرو چیزی جزءاین امر نمی باشد که نگذاشته اند، این انقلاب بدست نااهلان بیافتد،

بنابراین نظر به اینکه قاطبه ی ملت شریف، بویژه مردم انقلابی استان بوشهر،شهرستان دشتستان به امید تغییر دروضعیت معیشتی وسیستم مدیریتی، دولت جدید را انتخاب نمودند، لذا انتظار بجا ومنطقی این است که موضوع تغییر وضع موجود اعم از انتصاب مدیران جدید و تازه نفس وهمراه دولت  همچنین بهبود معیشت واقتصادمردم در اولویت برنامه ها قرار داشته باشد .*

تبعیت محض از برنامه های دولت کریمه و مردمی و به تبع آن هماهنگی با ستادهای مردمی در استان و شهرستان ها که زحمات طاقت فرسای جذب و مشارکت مردمی را در ایام انتخابات بردوش کشیده اند مطالبه اصلی این خادمان دولت است و تازمانی که درمسیر انقلاب، ولایت و برنامه ها و اهداف دولت کریمه حرکت نمایید قطعاً مورد حمایت قاطعانه همه ستادها قرارخواهید داشت.*

 شورای وحدت نیروهای انقلاب و ستادهای مردمی  شهرستان دشتستان  جهت احقاق مطالبات مردمی استان بوشهر این خطه شهید پرور و همیشه در صحنه مطالبات زیر را محضرمبارکتان تقدیم می کند و انتظار می رود که همکاری های لازم در تحقق این مطالبات  که نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت بخش اعظمی از جغرافیای کشور را دارد صورت  پذیرد.

1-حمایت واقعی از جوانان مومن، انقلابی و نخبگان علمی

2-تقویت جایگاه محصولات کشاورزی حمایت دولت، وزارت کشاورزی از بخش تولیدات، صنایع تبدیلی و صادرات محصولات کشاورزی مثال:  محصول خرما بعنوان یک محصول استراتژیک در بخش کشاورزی استان بوشهر و ظرفیت صادرات و ارز آوری بالای این محصول کماکان از نگاه مسولان بالا دستی مغفول مانده و در حال حاضر بخش عمده محصولات تولیدی کشاورزان با توجه عدم حمایت، عدم وجود بستر مناسب صادرات در سردخانه ها در حال از بین رفتن می باشد.

3-تامین منابع مالی در راستای استفاده از ظرفیت خدادادی انرژی خورشیدی در استان بوشهر و ایجاد نیروگاه های خورشیدی( تولید برق) با نگاه عدم از بین رفتن سوخت های فسیلی را در پی خواهد داشت.

4-سهم درآمد پتروشیمی ها در پارس جنوبی که به حق باید به پروژه های اجرایی استان برسد ولی متأسفانه تا کنون حق میزبان با نگاه سلیقه ایی حذف گردیده، اصل بودجه محقق نشده را به استان تخصیص دهند.

5-تقویت زیرساخت های نظام آموزشی و ایجاد مراکز آموزشی از سوی مجوعه های نفتی و پتروشیمی ها با نگاه تونمند سازی نیرو های بومی و تامین اشتغال نیروهای آموزش دیده.

6-تقویت سازمان های مردم نهاد، مطالبه گر و ایجاد بستر فضای نقد و راهکار رسانه ها (راستای توجه به حقوق شهروندی)

7-تقویت زیرساخت های فرهنگی مورد نیاز و انتظار جامعه اسلامه با نگاه تمدن نوین اسلامی

8-مدون سازی برنامه جامع جهت قشرکارگری درسطح استان و شهرستان باتوجه به وضعیت معیشتی و اقتصادی این قشر زحمت کش

9-ابلاغ ایجاد و راه اندازی کارگروه مبارزه با فساد در بخش های مختلف در عمل

 

10-بهره مندی مردم شهرستان دشتستان از حق آلایندگی منطقه پارس جنوبی و تقسیم عادلانه با توجه به جمعیت مناطق

11-حمایت ازقشربانوان در راستای ایجاد مشاغل خانگی و سمت های اجرایی

 

12-مدیریت بر منابع عظیم نفت و گاز که حق طبیعی مردم استان می باشد

 

13-رسیدگی به وضعیت مشکلات عشایر  _

 

14-استفاده از ظرفیت منابع انسانی استان بوشهر در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ها مستقر در استان

 

15-تزریق منابع مالی به پروژه های خط ریلی راه آهن، آبشرین کن ۲۰۰هزار متر مکعبی، تقویت بودجه سد دالکی و ایجاد بزرگترین بندر جنوب در استان بوشهر با توجه به ظرفیت پیشکرانه و پسکرانه استان بوشهر، اتصال به استان های فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، هرمزگان، خوزستان براساس مطالعات پژوهشی صورت گرفته محقق شود.

 

من الله التوفیق

 

شورای وحدت نیروهای انقلاب و ستادهای مردمی شهرستان دشتستان

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share