امروز:
شنبه, 08 ارديبهشت 1403
دسته: یاداشت
جمعه, 03 فروردين 1403 15:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1529

سخن مردم: حبیب قاسمی" در آستانه آغاز سال نو حرم مطهر رضوی مملو از عاشقان و زائران امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) بود.

به گزارش سخن مردم: جمعیت مشتاق از چند ساعت قبل از آغاز سال نو در بارگاه مطهر امام مهربانی ها حضور داشتند و با راز و نیاز با معبود و زیارت بارگاه رضوی سال نو را در حرم مطهر آغاز نمودند.

امروز یکم فروردین سال ١۴٠٣ هجری شمسی است اذان صبح ساعت چهار و ده دقیقه صبح می باشد توفیق یارمان شده است که مهمان حرم رضوی باشیم.

نماز صبح را در صحن حضرت امام حسن مجتبی (ع) به جماعت اقامه نمودیم، پس از آن جهت شرکت در مراسم سال نو که در صحن پیامبر اعظم (ص) برگزار شده است به آن صحن مشرف می شویم تمام صحن ها لبریز از زائران و ارادتمندان به آن امام همام است.

صحن پیامبر اعظم (ص) مملو اززائران است و همه در حال نماز و عبادت و راز و نیاز با معبود ازلی هستند.

دعای سحر، دعای سلامتی امام زمان(عج)، زیارت خاصه امام رضا (ع)، قرائت قرآن از برنامه هایی است که اجرا می شود تمام صحن ها با اتصال به همدیگر با تلویزیون کل برنامه های اجرایی در صحن پیامبر (ص) را مشاهده می نمایند.

سرانجام ساعت ۶:۳۶ دقیقه که لحظه تحویل سال است فرا می رسد و با قرائت دعای تحویل سال

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر الیل والنهار

یا محول احول والاحوال

حول حالنا الی أحسن الحال

رسما سال نو آغاز می شود.

پس از قرائت دعای تحویل سال سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب پخش می شود ایشان سال ١۴٠٣ را سال جهش تولید با مشارکت می نامد.

پس از آن مراسم آغاز سال نو به پایان می رسد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share