امروز:
شنبه, 08 ارديبهشت 1403
دسته: یاداشت
سه شنبه, 15 اسفند 1402 19:30
   
    ایمیل
کد خبـر : 1478

 سخن مردم:امام جمعه دشتستان در پیامهای جداگانه راهیابی حضرت آیت الله حسینی بوشهری وحضرت آیت الله صفایی بوشهری را به مجلس خبرگان رهبری تبریک گفت.

پیام تبریک امام جمعه دشتستان به مناسبت راهیابی حضرت آیت الله حسینی بوشهری به مجلس خبرگان رهبری

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری

منتخب محترم مردم شریف استان بوشهر در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری

با سلام ، احتراماً؛ در کمال مسرت توفیق کسب اعتماد مردم فهیم استان بوشهر را صمیمانه تبریک می گویم.

توفیق خدمت در راستای اقتدار و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و صیانت از اصل مبرهن "ولایت فقیه" شایسته اندیشه متعالی و همت بلند جنابعالی است.

اینجانب ضمن سائیدن جبهه شکر به درگاه خداوند متعال، این رویداد فرخنده را به همه مردم انقلابی و متدین استان بوشهر و به ویژه منتخبان ملت تبریک و تهنیت گفته و دوام توفیقات جنابعالی را از ذات یگانه ربوبی مسألت می‌نمایم و به امید فضل الهی ، در حفاظت و حراست از جایگاه رفیع رهبری و ولایت فقیه موفق و موید باشید.

حسن مصلح

امام جمعه دشتستان

 ********

پیام تبریک امام جمعه دشتستان به مناسبت راهیابی حضرت آیت الله صفایی بوشهری به مجلس خبرگان رهبری

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ عَلَی مَا هَدَانَا

وَ لَهُ الشُّکْرُ عَلَی مَا أَوْلاَنَا

ضمن تشکر و قدردانی از عموم مردم وظیفه‌شناس و نقش‌آفرین و مجریان و ناظران و تامین‌کنندگان امنیت در عرصه انتخابات و تبریک به منتخبان ملت در دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی

بدینوسیله انتخاب حضرت آیت الله صفایی بوشهری عالم فرزانه و بصیر و مدافع استوار ولایت و رهبری به عنوان منتخب مردم ولایی استان تهران در مجلس خبرگان تبریک گفته توفیقات روزافزون آن عالم فرهیخته را در خدمت به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی از خداوند متعال مسألت دارم.

از درگاه حق تعالی تعجیل در فرج ولی الله الاعظم (ارواحنا فداه) و عزت روزافزون و سلامتی رهبری حکیم و فرزانه و مردم وفادار و مؤمن و همه خادمان به اسلام و مسلمین را مسألت می نمایم.

حسن مصلح

امام جمعه دشتستان

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share