امروز:
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403
دسته: یاداشت
یکشنبه, 13 اسفند 1402 15:10
   
    ایمیل
کد خبـر : 1464

سخن مردم:مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با صدور پیامی از حضور گسترده و پر رنگ مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد و گفت: جامعه‌ فرهنگیان و دانش آموزان بار دیگر به وظیفه‌ ملی خود در قبال نظام عینیت بخشیدند.

جشن تکلیف هزار نفری شکوفه های بهشتی در برازجان برگزار شد + تصاویر ...

به گزارش سخن مردم: متن تقدیر مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان به پاس حضور گسترده و پر رنگ مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

این حماسه و حضور شورانگیز و غرور آفرین یکبار دیگر همه تبلیغات و توطئه‌های شیطانی دشمنان این سرزمین را نقش بر آب کرد و سیلی محکم‌تری به صورت دشمنان کینه توز ایران اسلامی زده شد.

جامعه‌ی فرهنگی بار دیگر وظیفه‌ی ملی خود را در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عینیت بخشید تا زمینه‌ساز حرکت منطقی در مسیر تحقق اهداف عالی این نظام مقدس باشند.

اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خالق الهی به پاس نعمت مردمی قدرشناس و بلند همت، لازم می دانم از حضور پرشور اقشار مختلف مردم شریف شهرستان دشتستان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به ویژه فرهنگیان، دانش آموزان رای اولی و همه بزرگانی که در خلق این حماسه عظیم سهیم بودند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

در پایان نیر از همه نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، عوامل هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، رسانه‌های جمعی، دستگاه قضایی، ماموران انتظامی و نظامی و امنیتی نیز تشکر و قدردانی می نماییم.

 

سلیمان حیاتی اصل

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share