امروز:
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403
دسته: یاداشت
چهارشنبه, 09 اسفند 1402 19:47
   
    ایمیل
کد خبـر : 1452

سخن مردم:حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه دشتستان با انتشار پیامی مردم آگاه و با بصیرت را برای حضور پرشور در انتخابات یازدهم اسفندماه دعوت کرد.

به گزارش سخن مردم: متن پیام حجت‌الاسلام حسن مصلح بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهم اسفندماه روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان (در این شرایط حساس جنگ های خانمان سوز بین المللی) حفظ خواهیم کرد.

اهمیت هر دو مجلس بر هیچ کس پوشیده نیست قطعاً انتخاب عالمان متعهد و فقهای زمان شناس تضمین کننده آینده نظام اسلامی و پشتوانه رهبری و ولایت فقیه است؛ همچنین به فرموده امام راحل عظیم الشان مجلس در راس امور است. از این سخن به خوبی استفاده می شود که نقش مجلس شورای اسلامی در تضمین و تصویب لوایح و طرح هایی که موجبات گشودن راهکارهایی نوین در عرصه های مختلف اداره ی کشور می باشد بسیار موثر واقع خواهد شد.

ملت فهیم ایران اسلامی ، روز جمعه گرد هم می آیند تا ایرانی اسلامی و آباد را رقم بزنند و ان شاءالله با حضور نمایندگان در این دوره مجلس شورای اسلامی، بتوانیم بیش از پیش به آرمان های انقلاب بزرگ اسلامی دست یابیم.

اینجانب به نوبه خود، از عموم مردم بزرگوار شهرستان دشتستان دعوت می کنم تا بار دیگر، در انتخاباتی دیگر که نشانه جمهوریت این نظام در کنار اسلامیت آن است، حضوری پر شور داشته و شخص اصلح خود را انتخاب نمایند.

 

حسن مصلح

امام جمعه دشتستان

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share