امروز:
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403
دسته: یاداشت
سه شنبه, 05 دی 1402 16:19
   
    ایمیل
کد خبـر : 1309

امام جمعه دشتستان:

سخن مردم:روز دوشنبه 4 دی ماه 1402، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان به ریاست حجةالاسلام حسن مصلح امام جمعه دشتستان و با حضور ائمه جمعه شهرستان، فرماندار، بخشداران، دهیاران و جمعی از مدیران نهادها و ادارات شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش سخن مردم:حجت الاسلام حسن مصلح در این نشست شهید حاج قاسم سلیمانی را یک مکتب دانست و بیان داشت: باید سیره و مشی این شهید والامقام به عنوان الگوی قهرمان ملی و جهانی به نوجوانان و جوانان معرفی شود

وی در ادامه افزود: از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی، اعتکاف است که در ایام ماه رجب مساجد باید آمادگی لازم را جهت برگزاری اعتکاف با همکاری خیرین و مردم داشته باشند.

امام جمعه دشتستان گفت: در راستای سیاست های کلان آموزش و پرورش در زمینه قرآن و عترت باید توجه بیشتری به آشنایی نوجوانان و جوانان کرد.

وی اظهار داشت: نهضت قرآن آموزی و ترویج آن را باید در سطح جامعه، دانشگاه و آموزش و پرورش گسترش داد.

حجةالاسلام حسن مصلح ادامه داد: از موضوعات مهمی که در پیش رو داریم مسئله انتخابات است که باید محیط و فضای شهرستان جهت حضور حداکثری مردم آماده شود.

وی در پایان گفت: از وظایف مهم مدیر یک اداره برپایی و اقامه نماز جماعت و حضور حداکثری کارکنان در این فریضه است.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share