امروز:
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403
دسته: یاداشت
چهارشنبه, 15 آذر 1402 19:16
   
    ایمیل
کد خبـر : 1246

به گزارش سخن مردم:اشکان معصومی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان درپیامی روزدانشجو راتبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است 

دانشگاه مظهر دانایی و فرزانگی است و دانشجویان مظهر آرمان گرایی، تحول خواهی و کمال گرایی هستند.

بصیرت، شجاعت، انقلابی گری، دشمن ستیزی، مسئولیت پذیری و توانمندی در حل مسائل و ‌چالش های کشور از شاخص های برجسته جریانات دانشجویی در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است. روز دانشجو فرصتی مغتنم است برای تأکید بر رسالت بزرگی که نسل آگاه و تحصیل کرده در راه رسیدن به اهداف متعالی انقلاب و نظام اسلامی دارد.
معتقدم دانشجویان به هر میزان که در دوران تحصیل خود، نظم و انضباط، سخت‌کوشی و جدیت، توسعه نگرش، آزاداندیشی، آزادمنشی، آزادگی و حس مسئولیت اجتماعی را تمرین کنند به همان میزان در انتقال این ویژگی‌ها به جامعه توفیق خواهند داشت و این امر مسئولیت ما را در پرورش آنان در دوران تحصیل، بیش‌ازپیش سنگین تر می‌سازد.
فراهم کردن فضاییکه درآن دانشجویان تمرین آزاداندیشی کنند و فرصت ابراز توانایی‌ها و شخصیت خود را بیابند، تضمین‌کننده ایرانی است که در آن مردم با مسالمت در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و در راه رسیدن به اهداف متعالی اسلامی و ملی، یاور یکدیگر باشند. این جانب فرا رسیدن این روز مهم را خدمت دانشجویان گرامی تبریک گفته و برا آنها آروزی سلامتی و سرافرازی دارم.


اشکان معصومی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share