امروز:
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403
دسته: یاداشت
پنج شنبه, 25 آبان 1402 20:48
   
    ایمیل
کد خبـر : 1176

سخن مردم:دعوت امام جمعه شهرستان دشتستان از مردم برای تجمع حمایت ازکودکان مظلوم فلسطین

 بسم الله الرحمن الرحیم

*أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا و َإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ. به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آنها تواناست. (قرآن کریم آیه ۳۹ سوره حج)*

*«ما شک نداریم که (اِنَّ وَعدَ اللَهِ حَق‌؛ وعده‌ی الهی حق است)، ان‌شاءالله پیروزی نهایی و نه چندان دیر، با مردم فلسطین و فلسطین خواهد بود». رهبر معظم انقلاب اسلامی ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲

جنایات این روزهای رژیم سفاک صهیونیستی علیه مردم شجاع، زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی تلاشی کور و ناکام برای برگرداندن آبروی از دست رفته و هیمنه‌ی درهم فروریخته این رژیم جعلی است و به حول و قوه‌ی الهی و به مدد مجاهدت جوانان غیور فلسطینی، حمایت‌های آزادگان عالم و ملت‌های مسلمان، طوفان‌الاقصی سیل بنیان‌کنی خواهد شد که به آزادی قدس شریف خواهد انجامید.

این جرثومه فساد با همدستی و پشتیبانی آمریکا، سبعانه تاکنون موجب شهادت هزاران زن، کودک و مرد فلسطینی شده و بازماندگان را که قریب به ۲ و نیم میلیون نفر هستند از همه چیز محروم کرده و در معرض قحطی، گرسنگی و بیماری قرار داده است که قلب هر انسانی را منقلب کرده و وجدان انسانی را شرمگین می‌کند.

 

بدون شک آه مظلومان و خون‌های به ناحق ریخته شده اخیر در غزه، گریبان  و مستکبران را خواهد گرفت و مسیر جریان جبهه مقاومت اسلامی را هموارتر نموده و وعده «وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ» را به زودی تحقق خواهد بخشید.

نظاره‌گری سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی در مقابل جنایات رژیم سفاک صهیونیستی، کار را بدانجا کشانده که خون هزاران زن و کودک و پیر و جوان امروز در غزه به ناحق به زمین ریخته شده است و حضور مردم در شهرها و کشورهای مختلف با سردادن شعارهای ضدصهیونیستی، درخواستی واضح و مبرهن از دولت‌ها و جامعه جهانی است تا در برابر این رژیم اقدامی عاجل و بازدارنده داشته باشند.

اینجانب با محکومیت جنایات رژیم سفاک صهیونیستی و در راستای حمایت از مردم مظلوم به ویژه زنان و کودکان غزه از همه مردم شریف دشتستان بویژه بانوان ومادران قهرمان دعوت می کند تا با حضور گسترده، مقتدرانه و پرشور در اجتماع باشکوه روز شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲، خروش عظیم خود را به جهانیان نشان داده و از مجامع بین‌المللی خواستار قطع جنایات و نسل‌کشی رژیم منحوس صهیونیستی در غزه و رسیدگی جدی به مردم آسیب دیده شوند.

 

 *حسن مصلح امام جمعه دشتستان*

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share