امروز:
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403
دسته: یاداشت
جمعه, 28 مهر 1402 13:05
   
    ایمیل
کد خبـر : 1076

 سخن مردم:دیگر بار خوی وحشیگری و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی فاجعه‌ای دیگر آفرید و قلب آزاداندیشان را در سرتاسر دنیا به درد آورد.

به گزارش  سخن مردم:حجت الاسلام والمسلمین حسن مصلح امام جمعه دشتستان در محکومیت حمله اسرائیل جنایتکار به بیمارستان المعمدانی غزه بیانیه ای صادر کرد.

بـِأَيِّ ذَنْـبٍ قُتِلَـتْ

بِسـمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحمَـنِ ٱلرَّحِيـمِ


این روز‌ها دنیا بار دیگر شاهد سکوت سازمان‌های بین المللی و مدعیان حقوق بشر در مقابل هولناک‌ترین وقایع قرن است که به دست رژیم کودک کش صهیونیستی و با حمایت آشکار شورای امنیت سازمان ملل و کشور‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه در حال وقوع است.

ددمنشی این رژیم سفاک به جایی رسیده که بمباران بیمارستان‌ها را در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه صد‌ها تن از مجروحین، کادر درمان و انسان‌های بیگناه را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.

جنایات اسرائیل که برگرفته از مبانی غیرانسانی صهیونیستی است، قلب آزادگان جهان را به درد آورده و استفاده از بمب‌های ممنوعه فسفری و هجوم به مراکز غیر نظامی و کشتار زنان و کودکان تنها بخش کوچکی از اقدامات چرکین این رژیم می‌باشد.

ظلم‌ و ستم و زورگویی پایدار نمی‌ماند و ایمان و اراده‌ متکی به امداد الهی سرانجام‌ پیروزی را محقق خواهد کرد. قدرت ، قوّت و اقتدار جبهه مقاومت، ثمره مجاهدت و شهادت طلبی است و این حقیقت هر روز روشن‌تر می‌شود که “ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد”
.
حسن مصلح امام جمعه دشتستان

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share