امروز:
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403
دسته: یاداشت
پنج شنبه, 27 مهر 1402 12:58
   
    ایمیل
کد خبـر : 1075

سخن مردم:بیانیه مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه امام صادق (ع) استان بوشهر درپی جنایات رژیم صهیونسیتی

بسم رب الشهداء والصدقین

أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلى‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ (حج،آیه۳۹)

با عرض سلام وتسلیت به مناسبت جنایت جنگی رژیم صهیونسیتی دربمباران بیمارستان غزه وشهادت جمع کثیری از مردم بی پناه.

1⃣ امروز نشانه‌های نابودی رژیم منحوس صهیونیستی بیش از همیشه آشکار شده است و نبرد کنونی از حلقه‌های نهایی زنجیره پیروزی است لذا سکوت و انفعال برخی از کشورهای اسلامی توجیه ناپذیر است و ملت‌های مسلمان باید با حمایت‌های سیاسی، رسانه‌ای و اقتصادی خود، مردم فلسطین را تا ریشه کن ساختن این غده سرطانی، یاری و پشتیبانی نمایند.

2⃣اوج جنایات ارتکابی رژیم صهیونیستی را می توان حمله جنایتکارانه روز گذشته به بیمارستان "المعمدانی" غزه دانست که طی آن، بیش از 1000 انسان بی گناه که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل می دادند، به شهادت رسیدند و صدها نفر نیز در زیر آوارها مفقود گشته اند.

3⃣این جانب ضمن محکومیت جنایات هولناک و‌ ددمنشانه صهیونیسم خونخوار در حمله به مردم بی پناه و ستمدیده وبمباران ناجوانمردانه بیمارستان المعمدانی غزه وکشتار غیرنظامیان،بیماران وکودکان،نصرت مردم مظلوم فلسطین ورزمندگان وفرماندهان جبهه مقاومت اسلامی ونابودی رژیم کودکش وجنایتکار صهیونیستی را از درگاه ربوبی مسئلت می نمایم.
۲۶مهرماه سال ۱۴۰۲

سید عبدالرضا هاشمی
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share