امروز:
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403
دسته: یاداشت
جمعه, 21 مهر 1402 08:56
   
    ایمیل
کد خبـر : 1045

 سخن مردم: سرهنگ عباس علی یاری درپیامی ازمردم شریف دشتستان تقدیر وتشکر نمود.

به گزارش سخن مردم: متن پیام به شرح زیراست.

بسم الله الرحمن الرحیم

هر آمدنی را رفتنی است، سعادت مندند آنان که در طاعت خالقند و در خدمت مخلوق، زمان می‌گذرد، تقویم ها کهنه می شود، ولیکن روزهای در کنار شما بودن هیچگاه از خاطره ها پاک نخواهد شد.

حدود یکسال باافتخار در خدمت شما عزیزان و در سایه سار همراهیتان نفسی به عشق، تازه گشت تا اینکه پیک نامور، از حریم دوست تقدیر را بر آن بست تابنابه تدابیرهیئت رئیسه فراجاو اعلام نیاز سازمانی در ادامه مسیر زندگی خویش در سنگری دیگر ی از این میهن پهناور اسلامی به خدمتگزاری مردم قدر شناس ایران عزیز ادامه دهم.

اینک خدای قادر متعال و پیامبر اسلام و اهل بیت علیهم السلام را شاهد و گواه می گیرم که در این مدت آنچه انجام داده ام جز خدمت و انجام وظیفه در راستای جلب رضایت حق تعالی وشما مردم شریف وفهیم شهرستان دشتستان نبوده است.

لذابر خود لازم و وظیفه می دانم به رسم ادب وقدر شناسی  در پایان دوره مسئولیت کوتاه اما پرخاطره  و وماندگار وافتخار آمیز خدمتگزاری در این شهرستان وخطه بافرهنگ و  ولایی کشورمان ایران از همه  شما شهروندان بزرگوار دشتستان،خانواده های محترم ومعزز شهدا ،ایثارگران وجانبازان،ائمه جمعه وجماعات،اعضا محترم شورای تامین،اعضامحترم شورای اداری،اعضا محترم شوراهای شهر وروستاها،شهرداران ودهیاران ،بخشداران وروسای دادگاه‌های بخش وشهرستان ،وهمه همکاران عزیز وپرتلاش وزحمتکش شاغل وبازنشسته خودم در بسیج ،فراجاوسپاه همیشه قهرمان   که در اجرای ماموریت های سازمانی و برنامه ها وفعالیت های  مربوطه  یارو یاور این بنده حقیر بوده اند تقدیر وتشکر نمایم و از محضر یکا یک شما عزیزان طلب بخشش و حلالیت نموده و استدعا می کنم چنانچه در این مدت به هر دلیل و به فراخور حال که الانسان ضعیف، با دست یا زبان و نگاه خود قلبی را آزرده یا روان نازنین عزیزی را مکدر نموده ام، از سویدای جان اینجانب را عفو نموده و حلال نمایند.

حقیر را ببخشایید اگر  در مدت زمان حضور در محضر شریفتان، توانایی خدمتی شایسته تر و بایسته تر به شما عزیزان وسروران گرامی،همکاران نجیب و فرهیخته و زحمتکش عزیزم را نداشته ام.

خداوند قلب نازنین آقا بقیه الله الاعظم را از ما راضی و خشنود بفرماید.ان شاالله .

والسلام علیکم و علی جمیع عبادالله الصالحین

دوستدار و خدمتگزار کوچک شما

سرهنگ عباس علی یاری- دشتستان بزرگ  مهرماه۱۴۰۲

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share