امروز:
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403
دسته: یاداشت
شنبه, 15 مهر 1402 11:50
   
    ایمیل
کد خبـر : 1044

 سخن مردم:سرهنگ غلامرضا بناری فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) دشتستان به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی صادر کرد.

  به گزارش سخن مردم:، متن پیام فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه(ع) دشتستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

امام خامنه‌ای (مد ظله العالی):

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم و در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می‌کنند و به آن اعتماد دارند.

نیروی انتظامی؛ به عنوان حافظ امنیت و آرامش مردم و مظهر اقتدار، مهربانی و رحمت در کشور، با استفاده از ظرفیت بالای کارکنان جان بر کف و همیشه هوشیار خود، همواره نقش برجسته و بارزی در برقراری نظم و امنیت در سراسر کشور ایفا نموده است.

امروز نام نیروی انتظامی در تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری انسان‌های ارزشمندی عجین گردیده که با توکل بر خداوند متعال، در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری امنیت و آسایش مردم گام برمی دارند.

در سال‌های اخیر و در کوران حوادث و فتنه‌ها نیز با مجاهدت و نقش آفرینی در صحنه‌ها و میدان‌های مورد نیاز جامعه، همچون دیگر برهه‌های حساس تاریخ انقلاب، خوش درخشیده اند تا جایی که ده‌ها شهید و جانباز را در این مسیر سعادت آفرین تقدیم نموده اند.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش‌ها و رشادت‌های فرماندهان، کارکنان و سربازان این نیرو به ویژه در سطح فرماندهی انتظامی شهرستان قهرمان پرور دشتستان ابراز می‌دارم و امیدوارم در سایه رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهدای والامقام و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و پیروز باشید.

دوام توفیق و سربلندی تان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

سرهنگ پاسدار غلامرضا بناری فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share