امروز:
شنبه, 06 مرداد 1403
دسته: اخبار ویژه - اسلایدر
یکشنبه, 09 مهر 1402 07:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 998

 سخن مردمابوالفضل قاسمی" نماهنگ شهید نادر مهدوی بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اعضاء کنگره شهدای استان بوشهر به همت نوجوانان گروه سرود صدای انقلاب برازجان و معاونت فرهنگی منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر به مرحله تولید رسید.

به گزارش سخن مردم: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره دو هزار شهید استان بوشهر که در تاریخ ۲۳ دی ۹۸ برگزار شد بیان نمودند: کاری کنید که یاد شهیدان و شخصیتهای برجسته در ذهن نسلهای جدید ماندگار شود.

رهبر انقلاب اسلامی اظهارداشت: در منطقه‌ی بوشهر یک شهید برجسته و بزرگواری مثل شهید نادر مهدوی به‌وجود می‌آید که به نظر آدمهایی که دل به مسائل مربوط به شهادت و جهاد و مانند اینها دارند، این‌جور چهره‌ها، امثال نادر مهدوی و آنهایی که همراه او بودند، آن کسانی که آن کارهای بزرگ را انجام دادند، برق چشم گرفتند از دشمن؛ آبرو دادند به ملّت ایران و قدرت نظام اسلامی را و جمهوری اسلامی را به رخ دشمن کشیدند؛ اینها باید یادشان زنده بماند. اینها باید در تاریخ مکتوب و تاریخ شفاهی نامشان و یادشان برجسته شود؛ همچنان که دشمنی‌های دشمنان هم بایستی شناخته بشود.

علیرضا نبوی مدیر موسسه فرهنگی و هنری صدای انقلاب گفت: تولید نماهنگ شهید نادر مهدوی، سردار مبارزه با آمریکا در خلیج‌ فارس و از سرداران دفاع مقدس در بوشهر آغاز شده و قرار هست روایتی از حماسه این شهید بزرگوار به زبان سرود به نمایش گذاشته شود.

مدیر موسسه صدای انقلاب با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: این نماهنگ ارزشی همزمان با سالروز شهادت شهید نادر مهدوی در رسانه ملی پخش و رونمایی خواهد شد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share