امروز:
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403
دسته: اخبار آستان قدس رضوی
سه شنبه, 09 خرداد 1402 07:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 496

سخن مردم: ابوالفضل قاسمی- به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) مراسم استقبال از پرچم متبرک و خدام حرم مطهر رضوی با حضور امام جمعه، مسئولان و خادمیاران کانون های خدمت رضوی دشتستان در شهر ولایت مدار برازجان برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: طی هماهنگی‌های صورت گرفته، خادمان کاروان زیر سایه خورشید همراه با پرچم متبرک حرم مطهر رضوی، به دیدار زندانیان رفتند و باعث تقویت معنویت و ایجاد روحیه برای این قشر آسیب پذیر از جامعه شدند.
زبان خیر خادمان رضوی در حق زندانی محکوم به قصاص

در ادامه با وساطت خادمان بارگاه مقدس امام رضا(ع) برای محکوم به قصاصی که هشتم خرداد قرار بود حکمش اجرا شود درتماس تلفنی که خادمین حرم رضوی با پدر مقتول داشتند به احترام امام رضا(ع) فرصت ۴ ماهه داده شد.
رزمجو رئیس اداره زندان دشتستان ضمن خوش آمدگویی به خدام رضوی گفت: این شخص حدود چهارده سال است که در زندان است در سال چهار ماه روزه است و دراین مدت توانسته  قرآن را حفظ کند.

خادمان امام رضا(ع) با شرکت در جشن دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) در زندان برازجان از رئیس اداره زندان دشتستان در راستای اقدامات مؤثر در حوزه کاهش جمعیت کیفری و کمک به آزادی زندانیان با اعطای نشان خادمی امام رضا(ع) تقدیر کردند.
در این دیدار و پس از ذکر صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام، روحانی کاروان با اشاره به کرامات و فضائل امام رضا علیه‌السلام اظهار کرد: به معنای حقیقی کلمه امام رضا(ع) ولی نعمت ما ایرانی ها است، معجزات و کرامت های زیادی توسط ایشان انجام شده و چه بسیار زندانی هایی که آزاد شدند یا دعواهایی که منجر به صلح و حتی مریض هایی که شفا یافتند و مشکلاتی که گره از آن باز شده است.

در ادامه خادمین حرم مطهر علی ابن موسی الرضا(ع) درجشن دهه کرامت روستای دهقائد، مزار شهدای گمنام برازجان و بیمارستان تامین اجتماعی برازجان حضور یافتند و ضمن دیدار با سید حمید سیاسی نژاد رئیس بیمارستان مهر(تامین اجتماعی)، پزشکان، پرستاران آیین اذان گویی در گوش نوزدان تازه متولد شده توسط روحانی کاروان اجرا شد و تبرکات حرم از دست متبرک خدام حرم رضوی به مادران همراه با مداحی، قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و توسل به حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اهدا شد و خادمین از صمیم قلب برای شفای بیماران دعا کردند.

همچنین به مناسبت دهه کرامت، خادمین حرم امام رضا(ع) با ورود به شهرداری برازجان با کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کردند.
خادمان حرم رضوی با ذکر اشعاری در وصف این امام بزرگوار و بیان ارادت‌های خالصانه عاشقان آن حضرت، دل های عاشقان زیارت حرم رضوی را روانه حرم با صفای ایشان کردند.
دراین مراسم معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری برازجان با خیرمقدم به خادمین حرم علی ابن موسی الرضا(ع) حضور خادمین را در شهرداری برازجان مایه خیر و برکت دانست.
وی افزود: شهرداری برازجان همواره پیشتاز ترویج فرهنگ رضوی بوده و همواره از حرکتهای مذهبی و دینی حمایت کرده است.
در این مراسم از کارگران زحمتکش و نمونه حوزه اجرایی، خدمات شهری و عمرانی با بسته های تبرکی رضوی ولوح تقدیرتجلیل به عمل آمد.
دیدار با زندانیان در مرکز ترک اعتیاد، دیدار با عباس علی یاری فرمانده انتظامی دشتستان و نیروهای کلانتری ۱۱، دیدار با خانواده دارای ۴ معلول توانخواه، دیدار با سالمندان مرکز توانبخشی صاحب الزمان(عج) برازجان، شرکت درآئین عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه چهارده معصوم(ع)، حضور در جشن دختران خورشید با تجلیل از برترین های حجاب برتر و مبلغین در مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان و مراسم جشن خیریه آبشار عاطفه ها از دیگر برنامه های دیدار خادمان در این شهر بود.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share