امروز:
شنبه, 06 مرداد 1403
دسته: اخبار ویژه - اسلایدر
جمعه, 04 خرداد 1403 14:25
   
    ایمیل
کد خبـر : 1751

سخن مردم:با حضور خیل عظیم زائران و مجاوران رضوی، خانواده و خدام رضوی پیکرپاک شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بارگاه منور امام رضا(ع) تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش سخن مردم:،از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۵ عصر مسیر میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی و خیابان‌های اطراف مملو از جمعیت و ظرفیت صحن‌های حرم مطهر رضوی نیز تکمیل شده بود از همین رو مردم آمده بودند تا یک بار دیگر ارادت خود را به این مرد بزرگ نشان دهند و برای همیشه با او وداع کنند.

 امروزپنجشنبه حرم مطهر رضوی حال و هوای دیگری داشت و میزبان مهمان عزیزی بود، عصر پنجشنبه سوم خرداد، پیکر رئیس جمهور شهید پس از تشییع در تبریز، تهران، قم، بیرجند و مشهد برای آخرین بار وارد حرم مطهر امام مهربانی‌ها شد و زائران و مجاوران در صحن پیامبر اعظم(ص) گرداگرد این پیکر مطهر با نوحه خوانی حاج محمود کریمی و محمدرضا طاهری به عزاداری پرداختند.

پیکرپاک شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی همراه با پیکر مطهر شهیدان خدمت مالک رحمتی و سید مهدی موسوی پس از عزاداری زائران و مجاوران، بر دوش خدام گرداگرد مضجع منور حضرت علی بن موسی الرضا(ع) طواف داده شدند و در پایان پیکر شهید آیت الله رئیسی ضمن انجام مناسک تدفین، در رواق «دارالسلام» حرم نورانی امام رئوف به خاک سپرده شد.

این مراسم با شکوه، با حضور خدام بارگاه منور رضوی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و خیل عظیمی از زائران از شهرهای دور و نزدیک در بارگاه منور رضوی برگزار شد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share