امروز:
شنبه, 06 مرداد 1403
دسته: اخبار ویژه - اسلایدر
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403 13:47
   
    ایمیل
کد خبـر : 1728

 سخن مردم:پیام تسلیت امام جمعه دشتستان به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و یاران همراه

منَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

خبر غم انگیز شهادت خادم الرضا، رئیس جمهور مردمی و محبوب و خادم آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان موجب اندوه و حزن ملت بزرگ ایران شد.

شهید آیت الله رییسی در زمره مسؤولانی بود که در همه سنگرهای مسؤولیت عطر خدمت متواضعانه و روحیه جهادی را با خود به ارمغان می‌آورد.

این عالم خدمتگزار و مدیر کم نظیر نظام اسلامی دارای صفات حسنه ی فراوانی از عدالت خواهی و خستگی ناپذیری و سلوک مردمی و خدمت خالصانه گرفته تا ولایت پذیری و حفظ عزت و منزلت ملی بود که پاداش آن را نیز در شب میلاد امام رئوف دریافت کرد و به شهیدان والامقام، رجایی و باهنر پیوست.

در این سانحه، همچنین وزیر انقلابی و جهادی، سردار دیپلماسی انقلابی، یار عزیز سردار دل‌ها و حامی جبهه مقاومت و آرمان فلسطین، دکتر حسین امیر عبداللهیان و روحانی برجسته و بزرگوار خطّه عالم پرور و شهید پرور آذربایجان، آیت الله آل هاشم، عضو مجلس خبرگان و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب و مردمی تبریز و استاندار مردمی و جهادی، دکتر مالک رحمتی و سایر همراهان عزیز این جمع خدمتگزار نیز به شهادت رسیدند.

اینجانب این غم بزرگ را به مقام معظم رهبری، ملت قدرشناس ایران و همه ی عدالت خواهان دنیا و خانواده ی صبور و عزیز آن شهداء تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

حسن مصلح
امام جمعه دشتستان
31 اردیبهشت ماه 1403

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share