امروز:
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
دسته: اخبار ویژه - اسلایدر
پنج شنبه, 10 اسفند 1402 10:30
   
    ایمیل
کد خبـر : 1455

استاندار بوشهر:

سخن مردم: استاندار بوشهر گفت: مدیران اجرایی و دستگاه های خدمات رسان استان بوشهر در روزهای ۱۰ و ۱۱ اسفند در آماده باش هستند.

 

به گزارش سخن مردم: ، احمد محمدی زاده با بیان اینکه همه زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات فراهم شده است، اظهار داشت: برای مشارکت همه مردم در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های اخذ رای امکانات لازم فراهم شده است.

وی با اشاره به ایجاد صندوق‌های اخذ رای در همه مکان‌ها اضافه کرد: یکی از ظرفیت‌های استان بوشهر حوزه گردشگری است که برای جمع‌آوری آرا مسافران و گردشگران صندوق‌های لازم پیش‌بینی شده است.

وی از پیش‌بینی انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: فعالیت هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای امنیتی و انتظامی و دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخابات پرشور در نقاط مختلف استان بوشهر درخور تحسین است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی روزهای پنجشنبه و جمعه آخر هفته جاری باید در استان حضور داشته باشند، اضافه کرد: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در حوزه‌های مختلف درمانی، اورژانس، آتش‌نشانی، آب، برق و گاز در ۱۰ و ۱۱ اسفند در حالت آماده‌باش قرار دارند.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز قرار داریم گفت: در این راستا ضمن تامین مایحتاج عمومی مردم و مسافران نظارت برای کنترل قیمت‌ها تشدید شود.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share