امروز:
پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403
دسته: اخبار ویژه - اسلایدر
شنبه, 28 بهمن 1402 21:16
   
    ایمیل
کد خبـر : 1424

درهمایش رأی اولی‌هادردشتستان مطرح شد؛

سخن مردم: فاطمه قاسمی"همایش رأی اولی‌ها با عنوان جشن تکلیف سیاسی باحضور پرشور دانش آموزان رای اولی در سالن کانون امام خمینی(ره) برازجان برگزار شد.

دراین همایش معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از حضور دوازده هزاروششصد نفر دانش آموز رای اولی درانتخابات استان بوشهر خبرداد.

علی اکبر بازیار بیان نمود : قطعا حضور ومشارکت شما دانش آموزان رای اولی درانتخابات، شور و شوق بالایی را به جهت نخستین مشارکت سیاسی خود و حضور در تعیین سرنوشت به انتخابات می بخشد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر  گفت: افرادی که رای اولی خوانده می‌شوند، افزون بر مشارکت، نقش جدیدی برای نظارت بر این مشارکت ملی ایفا خواهند کرد.

وی درادامه اظهار کرد:  دانش آموزان در خط اول قرار دارند و از این جهت اهمیت حضور آنان بسیار بالا تلقی می شود، با حضور پرشور درانتخابات می توانند افراد اصلح و مورد تایید را انتخاب کنند.

دراین همایش جانشین فرمانده سپاه جوادلائمه (ع) دشتستان با اشاره به بزرگ ‌ترین رویداد مهم سیاسی کشور در اسفند ماه افزود: نسل جوان  نسل آگاه و دارای تحلیل سیاسی است که با حضور حداکثری خود در انتخابات یازدهم اسفند می‌توانند در تعیین سرنوشت شهر و کشور خود تأثیر به سزایی داشته باشند.

سرهنگ یحیایی بیان نمود: دانش آموزان به بلوغ سیاسی رسیده‌ اند ومی توانند با ایفای نقش پررنگ و مؤثر در انتخابات موجب افزایش اقتدار کشور ‌شوند.

سرهنگ یحیایی جانشین فرمانده سپاه جوادلائمه (ع) دشتستان خاطرنشان کرد : رأی اولی‌ها با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای بزرگ می‌آفرینند و برای ادامه مسیر، تداوم انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب نقشی تأثیرگذار خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات بزرگترین آسیب به دشمن است گفت: افزایش مشارکت انتخاباتی می تواند بدخواهان را در معرض آسیب قرار داده و باید به گونه‌ای برگزار شود که مردم با مشارکت بالا توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

سرهنگ یحیایی جانشین فرمانده سپاه جوادلائمه (ع) دشتستان خطاب به دانش آموزان رای اولی گفت: باید از هر زمانی هوشیارتر باشید تا دشمن با مشاهده امنیت، آرامش، وحدت و یکپارچگی از نقشه‌های خود ناامید شود.

وی با تاکید بر اینکه آنچه تعیین کننده سرنوشت نظام است از رای صندوق‌ها مشخص خواهد شد وبراساس بیانات مقام معظم رهبری سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت از مولفه‌های اصلی انتخابات است افزود: آنچه به وظایف این جمع بر می‌گردد مشارکت حداکثری شما دانش آموزان رای اولی با همراهی والدین شما در انتخابات است که انتظار می‌رود در این زمینه همراهی لازم را داشته باشید.

سلیمان حیاتی اصل مدیرآموزش وپرورش شهرستان دشتستان با تبریک اعیاد شعبانیه بیان نمود: دانش آموزان ایران اسلامی قشر بزرگی از جامعه هستند و حضور آنان در انتخابات به نوعی نمایش حضور، تمرین و تبلیغ برای سایرین محسوب می شود.

مدیرآموزش وپرورش شهرستان دشتستان بر این نکته تاکید نمود: حضور رای اولی هاو مشارکت درانتخابات و تجربه این موضوع در پی آن با کسب آگاهی های بسیار در این زمینه به نوعی به ایفای سهم خود در جامعه خواهند پرداخت.

سلیمان حیاتی اصل یادآورشد : حضور و مشارکت رای اولی‌ها از آن نظر مهم است که این قشر نخستین حضور انتخاباتی خود را دراعتلای کشور تجربه می کنند و می توانند مسئولیت ‌پذیری در قبال جامعه و نقش‌آفرینی در تعیین سرنوشت کشور را با حضور در پای صندوق های رای به نمایش بگذارند.

دراین مراسم که برای دانش آموزان پایه دوازدهم، با عنوان جشن تکلیف سیاسی برگزار شده بود درخصوص اهمیت و تأثیر انتخاب خود در سرنوشت کشور تاکید شد.

شایان ذکراست همایش رای اولی ها توسط معاونت پرورشی وتربیت بدنی مدیریت آموزش وپرورش دشتستان با همکاری اموربانوان مدیریت آموزش وپرورش شهرستان، بسیج فرهنگیان وبسیج دانش آموزی حوزه حضرت زینب کبری (س) وحوزه باقرالعلوم (ع) برگزارشد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share