امروز:
پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403
دسته: اخبار ویژه - اسلایدر
جمعه, 10 آذر 1402 12:14
   
    ایمیل
کد خبـر : 1236

به گزارش سخن مردم: در آیینی از 18 عنوان کتب نویسندگان فرهنگی و دانش آموزی شهرستان دشتستان رونمایی شد.

در روزگار پر آشوبی که یار مهربان حال و روز مساعدی ندارد و شاید آرام آرام به سمت فراموشی می رود وگاهی خواندن کتاب در بستر مجاز به باوری کاذب تبدیل شده است هنوز کسانی دل در گرو نوشتن و خواندن دارند که "نعم المحدث الکتاب".

 حوزه معاونت آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش دشتستان در اقدامی مبتکرانه با اهداف معرفی فرهیختگان فرهنگی و دانش آموزی شهرستان و عنایت به امر مطالعه کتاب و نوشتن، از 18 عنوان کتاب نویسندگان فرهنگی و دانش آموزی چاپ شده در سال 1401- 1402 رونمایی کرد.

 در سالروز پاسداشت هفته کتاب و کتابخوانی در تاریخ 6/9/1402، جلسه ای با حضور مسئولین شهرستان (امام جمعه شهرستان، معاون فرماندار، مسئول ارشاد اسلامی و مدیریت و معاونین آموزش و پرورش) و نویسندگان کتب مذکور در محل پژوهشسرای دانش آموزی متقین برگزار شد و از نویسندگان با اهدای لوح و تندیس قدردانی گردید.

از جمله نکات قابل توجه این آیین، حضور نویسنده نوجوان حسین شادکام با ارائه کتاب "داستان های زیبا" و حضور برادر شهید غلامرضا کشتکار در رونمایی از کتاب "جاودانه با هنر" اثر سرکارخانم عصمت بازیاری بود.  

در این آیین امام جمعه محترم شهرستان، حضرت حجت الاسلام و المسلمین مصلح، ضمن توجه و عنایت به اهمیت کتاب و کتابخوانی، بر استمرار چنین برنامه هایی تاکید مضاعف داشتند. همچنین مدیریت محترم آموزش و پرورش بر معرفی چهره های فرهنگی و دانش آموزی در تمامی زمینه های مختلف تاکید ورزید و از این کار بزرگ به عنوان سندی ماندگار یاد کردند. پس از آن معاون محترم فرماندار، جناب آقای دهقان نیز بر تلاش و همت فرهنگیان در امر نوشتن کتاب و مقالات آفرین گفتند و بر مداومت چنین برنامه هایی تاکید داشتند. سپس هریک از نویسندگان حاضر در نشست ضمن معرفی خود توضیحاتی در مورد اهمیت کتاب و هدف از نوشتن آن مطرح کردند.

در پایان از نویسندگان کتب یاد شده با حضور مسئولین تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share