امروز:
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
دسته: اخبار ویژه - اسلایدر
چهارشنبه, 08 آذر 1402 00:49
   
    ایمیل
کد خبـر : 1217

درنشست تخصصی فعالان رسانه جبهه انقلاب استان بوشهرمطرح شد؛

سخن مردم: نشست تخصصی فعالان رسانه جبهه انقلاب استان بوشهر با هدف حل چالش‌های این استان با استفاده از قدرت رسانه در صدا و سیمای مرکز بوشهر برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در این نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج و عرض تسلیت در پی فرا رسیدن ایام فاطمیه گفت: اصحاب رسانه در راستای انعکاس هرچه بهتر مسائل ضروری استان بوشهر با یکدیگر متحد و منسجم شوند.

سردار عبدالرضا دشتی در ادامه افزود: رسانه‌ها در استان بوشهر بسیار تاثیر گذار و دارای مخاطبان فراوانی می‌باشند.

وی تصریح  کرد: شایسته است رسانه‌ها با برسی و تحلیل مسائل ضروری استان بوشهر در جهت برطرف کردن آن با انسجام یکدیگر مسائل را در سطح استان انعکاس دهند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان و معاندان نظام اسلامی در پی ایجاد بحران در جامعه هستند، گفت: رسانه‌های معاند هر موضوعی را با طراحی تخصصی و دروغ‌پراکنی مورد توجه قرار می‌دهند تا به اهداف خود دست یابند.

دشتی با بیان اینکه باید مشکلات جامعه با نگاه تخصصی دنبال شود عنوان کرد: استان بوشهر از ظرفیت‌های مهم اقتصادی، تولیدی، کشاورزی، اشتغال‌زایی و دیگر عرصه‌ها برخوردار است.

مسئول سازمان بسیج رسانه‌ استان بوشهر جایگاه رسانه انقلابی را برشمرد و با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیان کرد: امروز مهمترین شیوه بدخواهان ایران، جعل و دروغ‌پردازی است تا با تسلط بر مغزها، اهداف خود را محقق کند.

محسن رضایی‌نژاد اضافه کرد: بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری تسلط بر مغز‌ها برای دشمن خیلی باارزش‌تر از تسلط بر سرزمین‌ها است که جهاد تبیین در این حوزه نقش مهم اثرگذاری دارد.

وی با تأکید بر حفظ انسجام و اتحاد، پیگیری مطالبات مردم را یکی از مهمترین رسالت رسانه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی، پیگیری مشکلات حاشیه‌نشینی شهرها و مطالبات مردم در بخش‌های مختلف یک ضرورت است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با اشاره به اینکه جام رسانه‌ای امید با هدف تولید محتوا و با رویکرد امیدآفرینی برگزار می‌شود، گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر امسال برگزار می‌شود و رسانه‌ها می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان‌ها به سازمان بسیج رسانه‌ای استان بوشهر ارسال کنند.

رضایی‌نژاد عنوان کرد: اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر بهمن ماه در حسینیه ثارالله بوشهر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر نیز با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت فاطمه زهرا (س) گفت: خبرنگاران در جامعه باید با شناخت مشکلات نسبت به پیگیری آنها اقدام کنند.

مهدی عالی‌زاده اضافه کرد: خدمت اصحاب رسانه به جامعه قابل تقدیر است که در این راستا تولید محتوا در راستای امیدآفرینی یک ضرورت محسوب می‌شود.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share