امروز:
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
دسته: اخبار ویژه - اسلایدر
چهارشنبه, 24 آبان 1402 15:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1167

به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی؛

سخن مردم: ابوالفضل قاسمی"به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی وچهارشنبه های امام رضایی، نمایشگاه کتاب با پنجاه درصد تخفیف توسط خادمیاررضوی در دبستان غیر دولتی ادب فارسی  افتتاح شد.

به گزارش سخن مردم: چهارشنبه بیست و چهارم آبان ماه نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور امام جمعه شهرستان دشتستان، معاون برنامه ریزی فرمانداری، مدیر و معاونین آموزش و پرورش دشتستان، معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان، مدیر نمایشگاه و برخی نویسندگان دشتستانی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی افتتاح شد.

امام جمعه دشتستان درآئین افتتاح نمایشگاه در خصوص کتاب بیان نمود: بحث کتاب یکی از شاخص های مهم فرهنگی و رشد جامعه است و قطعا درهر جامعه ای به کتاب چه درنوشتار و یا کتابخوانی وهمچنین تبلیغ کتاب توجه بیشترشود نشانه رشد فرهنگی آن جامعه است.

حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان با بیان اینکه در آموزه‌های دین اسلام نیز به مطالعه و کتابخوانی توصیه شده است گفت: همه همت اولیای دین اسلام بر این بوده است که بندگان خدا را به طرف روشنایی کتاب رهنمون شوند.

امام جمعه دشتستان با تقدیر از تلاش های مدیرنمایشکاه عنوان کرد:‌ متاسفانه نسل جدید تنها به کتاب‌های درسی اکتفا می‌کنند، اما برگزاری این نمایشگاها می تواند در دانش‌افزایی و آگاهی‌بخشی و انتقال علم و فرهنگ به نسل‌های جدید نقش‌آفرین باشد.

حجت الاسلام مصلح با بیان اینکه باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در جامعه ترویج دهیم افزود: باید درمکان های فرهنگی ومساجد فرهنگ کتابخوانی نهادینه شود.

حبیب قاسمی مدیر نمایشگاه گفت: کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه از تخفیفات ویژه برخوردار است و علاقمندان می‌توانند از این فرصت برای تهیه کتب مورد نیاز خود استفاده کنند.

حبیب قاسمی خادمیاررضوی و مدیر این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه که به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی دائر شده شامل سه هزار عنوان کتاب با موضوعات تاریخی، مذهبی، ادبی، روان شناسی، کودک و نوجوان، بومی و... می باشد و تنوع کتاب ها بسیار خوب و تخفیف پنجاه درصد است.

گفتنی است این نمایشگاه از 24 آبان ماه به مدت 30 روز دایر است و علاقمندان می‌توانند صبح ­ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 14 تا 21 از آن بازدید کنند.

شایان ذکر است حبیب قاسمی، خادمیاررضوی یکی از نویسندگان وشاعران استان بوشهر دارای بیش از 22 عنوان کتاب چاپ شده و15 اثرآماده چاپ می باشد.

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share