امروز:
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
دسته: اخبار ویژه - اسلایدر
چهارشنبه, 17 آبان 1402 20:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1141

سخن مردم: صدوهفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان به ریاست حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه دشتستان و با حضور فرماندار شهرستان و سایر اعضای شورا عصر روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان در این نشست ضمن بررسی و پیگیری مصوبات جلسه قبل و تاثیر فرهنگ عمومی در عرصه تربیت نوجوانان، شرح وظایف کلی و اهمیت شورای فرهنگ عمومی از دیدگاه مقام معظم رهبری به مناسبت سالروز تاسیس این شورا رابیان نمود.

احمد بنافی فرماندار شهرستان در این جلسه ضمن تشکر از زحمات اعضای این شورا گفت، از حیث فرهنگی کارهای خوبی صورت گرفته و برنامه‌های مطلوبی در سطح شهرستان در حوزه‌های مختلف در حال انجام است، اما این کفایت نمی‌کند باید به شیوه‌های مبتکرانه و ایجابی کار کنیم.

فرماندار شهرستان ادامه داد وضعیت فرهنگی برابر گزارش دستگاه‌های مختلف بهتر شده است اما نباید متوقف شویم و باید برنامه ریزی برای خلق رویدادهای فرهنگی خوب و هویت ساز صورت گیرد.

گفتنی است در این نشست که با حضور فعالان فرهنگی و اجتماعی و روحانیت معزز در حوزه نوجوانان برگزار شد، حاضرین نظرات خود را جهت توسعه فعالیت های فرهنگی بیان نمودند که توسط مسئولان مربوطه شهرستان دغدغه فعالان حوزه نوجوان مورد حمایت قرار گرفت.

 

 

 

 

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share