امروز:
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
دسته: اخبار ویژه - اسلایدر
پنج شنبه, 11 آبان 1402 15:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1135

سخن مردم: اعضای بسیج دانش آموزی شهر برازجان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با امام جمعه شهرستان دشتستان دیدار نمودند.

به گزارش سخن مردم: حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان در این دیدار ضمن گرامی داشت یاد شهدای دانش آموز بالاخص شهدای ۱۳ آبان ماه گفت: تشکل بسیج دانش‌آموزی به عنوان یک نهاد ارزشی و انسان ساز شناخته می شود که به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

امام جمعه دشتستان با بیان اینکه بسیج دانش آموزی کانونی برای تربیت جوانان انقلابی است افزود: یکی از تشکل های پرخیر و برکت که رشد کرد و ثمر داد شجره طیبه بسیج بود که به دستور امام راحل تشکیل شد، بسیج مستضعفین، بسیج اقشار و بسیج دانش آموزی شکل گرفت و امروز شکل گیری بسیج دانش آموزی در سطح مدارس بسیار ارزشمند است و جهت پیشبرد اهداف انقلاب و منویات امامین انقلاب لازم و ضروری است.
امام جمعه دشتستان با تاکید برجذب دانش آموزان در فعالیت های مختلف بسیج دانش آموزی بیان نمود: بحث اهمیت تشکل ها خیلی ارزشمند است که قرآن به ما امر کرده انقلاب اسلامی ما هم به واسطه همین تشکل های که به وجود آمد.
حجت الاسلام مصلح با تقدیر از فعالیت های بسیج یادآور شد، امروز گروهای سرود شهرستان دشتستان در سطح کشوری مایه افتخار هستند.
امام جمعه دشتستان با تاکید بر مراسم نماز جماعت در مدارس گفت: در برنامه ها هم افزایی داشته باشید و با همکاری مسئولین برنامه های متنوعی را درسطح پارک ها و مدارس برگزار کنید.

علیرضا نبوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی باقرالعلوم(ع) شهرستان دشتستان گفت: ما با ظرفیت 120 مدرسه دولتی و غیردولتی در شهر برازجان و بخش مرکزی الحمدالله توانستیم 80 درصد مدارس با توجه به رویکرد انقلابی و رویش های نو انقلاب که باید پای کار باشند دهه هشتادی ها و دهه نودی ها در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی و در کنار درس بتوانند نقش آفرینی کنند این ها را پای کار اوردیم و شاهدیم که الحمدالله با همکاری آموزش و پرورش شهرستان دشتستان و معاونت پرورشی آموزش و پرورش به دستاورد های مهمی دست یافته و در شهر این نقش آفرینی را می بینیم.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی باقرالعلوم(ع) شهرستان دشتستان عنوان نمود: ما با توجه به ظرفیت قشر دانش آموزان استعداد ها و نخبه های خیلی خوبی در این عرصه داریم که اگر باتوجه به حمایت مسئولین امر این توجه و حمایت بشود ما می توانیم در عرصه های مختلف علمی و تحصیلی، فرهنگی، تربیتی نقش آفرینی کنیم.

خانم برازیده فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی زینب کبری(س) برازجان گفت: در طرح شهید بهنام محمدی متوسطه اول و طرح شهید حسین فهمیده متوسطه دوم تقریبا 21 مدرسه را پوشش دادیم تقریبا 50 نفر از طلبه ها، دانشجو ها که فارغ تحصیل شدند در این طرح مشغول فعالیت هستند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی زینب کبری(س) برازجان اضافه نمود: در بحث علمی تحصیلی ما لیگ علمی بین المللی پایا را برگزار کردیم، که 350 نفر از دانش آموزان در مدارس شرکت کردند که ما حاصل آن 10 نفر از این دانش آموزان به مسابقات بین المللی راه پیدا کردند.
خانم برازیده در ادامه اظهار داشت: در بخش خواهران قرارگاه عفاف و حجاب تشکیل دادیم و در تابستان همه مدارس طرح تربیت دانش آموز بصورت مربی داشتیم که خروجی این طرح، فرمانده های واحد های پیشگام هم اکنون در بحث تربیتی در مدارس فعالیت دارند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share