امروز:
پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403
دسته: اخبار ویژه - اسلایدر
شنبه, 13 آبان 1402 15:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1133

سخن مردم: ابوالفضل قاسمی" مراسم راهپیمایی یوم‌الله سیزده آبان در برازجان برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: مراسم راهپیمایی یوم‌الله سیزده آبان و گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شعار محوری «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» و با حضور گسترده دانش آموزان، مسئولان شهرستان و اقشار مختلف مردم شهر برازجان ودبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان دشتستان برگزار گردید.

امام جمعه دشتستان در مراسم راهپیمایی سیزده آبان شهر برازجان این روز را نماد استکبارستیزی مردم ایران دانست و گفت: امروز همه مردم دنیا از آمرایکا و ایادی آن خصوصاً رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل متنفر شده و اعلام انزجار می نمایند.

حسن مصلح خاطرنشان کرد: حوادث این روزهای ملت مظلوم فلسطین، شاهدی بر این مدعاست و مردم جهان از یک‌سو شاهد جنایت‌ها و نسل‌کشی رژیم صهیونستی با حمایت آشکار آمریکا و دیگر سران غربی است و از سوی دیگر، استقامت و پایداری ملت بی‌دفاع غزه را به نظاره نشسته است.

مردم در طول مسیر با شعارهای حماسی و انقلابی به خصوص « مرگ بر آمریکا » و « مرگ بر اسرائیل» بر تداوم روحیه استکبارستیزی و مقاومت در برابر دشمنان تاکید کردند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share