امروز:
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
دسته: اخبار ویژه - اسلایدر
شنبه, 06 آبان 1402 15:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1111

سخن مردمابوالفضل قاسمی" استاندار بوشهر در بازدید از دانشگاه فرهنگیان مطرح نمود؛ برای تربیت نسلی در تراز انقلاب اسلامی نیازمند معلم در تراز انقلاب هستیم.

به گزارش سخن مردم: استاندار بوشهر به اتفاق مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، معاونین فرماندار، جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) ، مسئولان دانشگاه فرهنگیان و جمعی ازمسئولین از دانشگاه فرهنگیان شهیدرجایی برازجان بازدید نمود.

استاندار بوشهر در بازدید از دانشگاه فرهنگیان شهیدرجایی برازجان، آموزش را حیاتی ترین عنصر وجودی بشر دانست و گفت: یکی ازنهادهای مهم آموزش و پرورش هر جامعه سازمانی است که در آن معلمان مورد نیاز دوره های مختلف تحصیلی تربیت می شوند.

احمد محمدی زاده بیان داشت: محصول این نوع سازمان ها معلمانی هستند که نقطه آغاز هر تحول آموزشی و پرورشی هستند و قادرند با دانش و مهارتی که کسب کرده اند چهره سازمان آموزشی را دگرگون سازند و فضای مدارس را به فضای محبت، رشد و بالندگی روح افزا و لذت بخش مبدل کنند.

وی با اشاره به اینکه برای تربیت نسلی در تراز انقلاب اسلامی نیازمند معلم در تراز انقلاب هستیم خاطرنشان کرد: یک معلم خوب که با رفتار و گفتار پسندیده اش دانش آموزان را خوب پرورش می دهد، بزرگ ترین خدمت را نسبت‌ به‌ اجتماع خود انجام می دهد و به عکس یک معلم بداخلاق و بدرفتار و منحرف که با رفتار بد خود، دانش آموزان را به انحراف و تباهی می کشد بزرگ ترین خیانت ها را نسبت به‌ اجتماع‌ مرتکب می شود.

احمد محمدی زاده  یادآورشد : با توجه به استعدادی که در این شهر وجود داشت امروز شاهد فعالیت مجدد دانشگاه فرهنگیان در این شهر هستیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه این دانشگاه فعلاً ۸۰ دانشجو دارد که تا ترم آینده به ۱۲۰ نفر خواهد رسید ادامه داد: با توجه به افزایش سهمیه پذیرش دانشگاه فرهنگیان و باتوجه به پتانسیل های خوب موجود در دشتستان نیاز به این شد که دانشگاه فرهنگیان شهیدرجایی برازجان بعد از بیست سال مجدداً فعالیت خود را آغاز نماید و باید با همت همه مسئولان استان و شهرستان سعی شود که در سال آینده این ظرفیت به ۲۰۰ نفر افزایش یابد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share