امروز:
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
دسته: اخبار ویژه - اسلایدر
شنبه, 22 مهر 1402 19:46
   
    ایمیل
کد خبـر : 1053

در دیدار مدیرکل با امام جمعه دشتستان؛

 سخن مردم: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در دیدار با امام جمعه دشتستان  با اشاره به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت اسلامی را یکی از برنامه های اصلی آموزش و پرورش دانست و گفت: تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی راهبرد اساسی آموزش و پرورش استان بوشهر است.

 به گزارش سخن مردم:  ، مدیر کل آموزش و پرورش استان و هیات همراه، در دیدار با امام جمعه این شهرستان گفت: تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی راهبرد اساسی آموزش و پرورش استان بوشهر است.

‫علی موحدی با اشاره به حضور قریب به هزار دانش‌آموز عشایر در استان بوشهر بویژه در شهرستان‌های دشتستان، دشتی و دیر؛ ضمن قدردانی از دغدغه های ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین مصلح امام جمعه محترم برازجان اظهار داشت: از سال تحصیلی گذشته با همراهی نماینده محترم مردم دشتستان دکتر رضایی پیگیر تاسیس اداره آموزش و پرورش عشایری استان بوشهر بوده ایم.

‫ایشان افزود: قطعا وزیر محترم آموزش و پرورش عنایت ویژه ای به همه دانش‌آموزان استان بویژه دانش اموزان عشایر خواهند داشت.

‫حجت الاسلام مصلح ضمن اعلام حمایت و همراهی همه جانبه با آموزش و پرروش گفت: همه ظرفیت های کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش را در اختیار نظام تعلیم و تربیت قرار داده ایم.

‫ابشان از پیگیری های مدیرکل آموزشی پرورش در حوزه تاسیس اداره آموزش و پرورش عشایری تقدیر کرد و آمادگی خود را برای حل مشکلات دانش اموزان اعلام کرد.

‫در پایان از حضور ارزشمند امام جمعه محترم در مدارس شهرستان بویژه حضور در نماز جماعت تقدیر شد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share