امروز:
جمعه, 31 فروردين 1403
دسته: اخبار آستان قدس رضوی
شنبه, 15 بهمن 1401 21:28
   
    ایمیل
کد خبـر : 98

سخن مردم:در آیینی با حضور مهدی رضوی کیا مدیر مرکز خادمیاری و کانون های خدمت رضوی بنیاد کرامت، مهران خورده بین مقدم به عنوان مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر معارفه و از خدمات فرید محبی دبیر پیشین این دبیرخانه تقدیر شد.

به گزارش سخن مردم:، در مراسم معارفه مدیر جدید و دبیر پیشین دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان بوشهر که عصر پنجشنبه در سالن اجتماعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل بهزیستی با حضور جمعی از  خادمیاران، مسئولان کانون های خدمت رضوی شهرستان و بخش های تابعه استان و سر رابط های کانون های کانون های تخصصی و عمومی دبیرخانه استان برگزار شد؛ مدیر مرکز خادمیاری و کانون های خدمت رضوی به بیان توانمندی های شبکه خادمیاری استان بوشهر و دستاوردهای دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان بوشهر در سال جاری پرداخت و گفت: استان بوشهر در طرح سفره مهربانی ۵  و رزمایش مواسات مرحله پنجم مقام نخست کشور را کسب کرد و در پویش لوازم التحریر آغاز سال تحصیلی نیز جزو چند استان برتر کشور بود.

مهدی رضوی کیا جهش قابل توجه استان بوشهر نسبت به سال ۱۴۰۰ و نسبت به دیگر استان ها را شگفت انگیز خواند و اظهار داشت: بخشی از این موفقیت ها به دلیل عشق و ارادت مردم این استان به امام رضا علیه السلام و بخشی نیز نتیجه برنامه ریزی و تلاشهای شبکه خادمیاری استان است.

رضوی کیا ادامه داد پس از بررسی و مشورت های لازم از بین گزینه های معرفی شده توفیق خدمت برای مهران خورده بین مقدم معاون خادمیاری و کانون های دبیرخانه استان بوشهر حاصل شد که امیدوارم زمان مدیریت وی نیز  با موفقیت های بیش از پیش همراه باشد.

مهران خوردبین مقدم بازنشسته اداره کل منابع طبیعی است  که معاونت خادمیاری و کانونهای دبیرخانه استان بوشهر،  سر رابط کانون زیارت و فرهنگ زیارت و مدیریت کاروانهای حج و زیارت را نیز در کارنامه دارد.

در پایان این آیین مهدی رضوی کیا مدیر مرکز خادمیاری و کانون های خدمت رضوی ضمن اعلام این که عنوان دبیر کانون های خدمت رضوی به مدیر کانون های خدمت رضوی تغییر پیدا کرده است با اهداء لوح سپاس و هدایای متبرکی از خدمات فرید محبی تقدیر و حکم مسئولیت مهران خورده بین مقدم را نیز به عنوان مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر به وی ابلاغ کرد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share