امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: اخبار آستان قدس رضوی
دوشنبه, 03 مهر 1402 22:45
   
    ایمیل
کد خبـر : 973

سخن مردم: آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ حضور مسئولان استان بوشهر در اولین روز بازگشایی مدارس با زنگ مهر و مقاومت و رضوی برگزار شد.

به گزارشسخن مردم: ، این آیین با حضور استاندار، فرماندار، مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان در مدرسه دوستان برگزار شد.

در این مراسم زنگ مدرسه نواخته و صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام خوانده شد و دانش‌آموزان، معلمان و مسؤلان حاضر با بوسه بر پرچم سبز رضوی، از آن تبرک جستند.

مهران خورده بین مقدم مدیر کانون‌های خدمت رضوی نیز در این آیین سال تحصیلی جدید را زیر سایه امام رضا علیه‌السلام به دانش‌آموزان و خانواده‌های گرامی تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

خورده بین مقدم ضمن دعوت از مربیان مدارس در برگزاری برنامه‌های امام رضایی در مدارس گفت: دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی، در سراسر استان در خدمت آموزش و پرورش و کلیه مدارس می‌باشد.

این مراسم در مدرسه دوستان( استثنایی) واقع در شهر بوشهر و به مناسبت اول مهر و آغاز به کار مدارس و سال تحصیلی جدید برگزار شد.

 

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share