امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: اخبار آستان قدس رضوی
چهارشنبه, 08 شهریور 1402 00:33
   
    ایمیل
کد خبـر : 895

سخن مردم:خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی با همه امکانات اسکان، غذا، میان وعده، حمام و سرویس بهداشتی توسط موکب امام رضا علیه السلام دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در مرز شلمچه در حال انجام است.

به گزارش سخن مردم:-مهران خورده بین مقدم مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر در خصوص موکب امام رضا علیه السلام این استان در مرز شلمچه گفت: این موکب با تلاش جمعی از خادمیاران رضوی و حمایت بنیاد کرامت رضوی از پنجم صفر( ۳۱ مردادماه) برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی برپا شده است.
وی با بیان اینکه تعداد ۳۰ خادمیار مرد و زن روزانه در حال خدمتگزاری هستند؛ گفت: تا روز یازدهم صفر (۶شهریورماه) تعداد ۱۷ هزار و پانصد پرس خوراک در وعده‌های ناهار، شام و صبحانه تهیه و توزیع شده است.
خورده بین مقدم افزود: برای میان وعده نیز به صورت منظم با شربت به همراه کیک، کلوچه، بیسکویت، رطب، خرما و حلوا خرمایی از زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام پذیرایی شده است.


دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر در خصوص اسکان زائران حسینی نیز گفت: ۴۰۰ متر مربع فضای مناسب به همراه ۲۴ چشمه سرویس بهداشتی و ۱۰ باب حمام برای استراحت و اسکان شبانه وجود دارد که به طور مساوی برای زنان و مردان جداسازی شده است.
وی در پایان با اشاره به اینکه تا کنون با عنایت امام رضا علیه السلام زائران از خدمات این موکب رضایت کامل داشته اند افزود: موکب امام رضا علیه السلام استان بوشهر به مدت ۱۵ روز در مرز فعالیت خواهد داشت.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share