امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: اخبار آستان قدس رضوی
شنبه, 07 مرداد 1402 20:59
   
    ایمیل
کد خبـر : 775

سخن مردمبا حکم مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر غلام عباس صفرپور به عنوان روابط عمومی و هاشم رنجبریان به عنوان سر رابط کانون خبر و فضای مجازی این دبیرخانه معرفی شدند.

به گزارش سخن مردم: ، مهران خورده بین مقدم مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر از انتصاب غلامعباس صفر پور به عنوان مسئول روابط عمومی دبیر خانه کانون های خدمت رضوی استان بوشهر و هاشم رنجبریان به عنوان سررابط کانون خبر و فضای مجازی این دبیرخانه خبر داد و افزود: این دو بخش به عنوان انعکاس دهنده فعالیت های دبیرخانه و کانون های خدمت رضوی استان نقش مهمی در آشنایی هر چه بیشتر مردم با خدمات فرهنگی، اجتماعی و مذهبی خادمیاران رضوی دارند.

وی افزود: غلامعباس صفرپور خادمیار رضوی و از کارکنان رسمی و با سابقه صدا و سیمای مر کز بوشهر می باشد که آشنایی کامل او با فعالیت های رسانه ای و رسانه های ارتباط جمعی می تواند برای روابط عمومی دبیرخانه تحول آفرین باشد.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر همچنین به معرفی هاشم رنجبریان؛ سر رابط جدید کانون خبر و فضای مجازی پرداخت و افزود: رنجبریان سال ها در حوزه خادمیاری به عنوان دبیر خبر این کانون فعالیت داشته است.

مهران خورده بین مقدم با اشاره به اینکه امروزه رسانه و فضای مجازی کاربردی ترین راه های تبلیغ هستند افزود: معرفی هر چه بیشتر فرهنگ رضوی و فعالیت های کانون های خدمت رضوی به ارائه خدمات بیشتر به اقشار کم برخوردار و نیازمند جامعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی می شود.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای صفرپور و رنجبریان در جایگاه های جدید از آنها خواست تا بر اساس سیاست های آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت رضوی اقدام کنند و همه توانایی ها و ظرفیت های خود را در این راستا به کار گیرند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share