امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: اخبار آستان قدس رضوی
یکشنبه, 01 مرداد 1402 23:47
   
    ایمیل
کد خبـر : 748

سخن مردم:جلسه توجیهی و آموزشی فعالیت فضای مجازی و رسانه ای خادمیاران رضوی شهرستان گناوه در سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش سخن مردم:، در این جلسه که با حضور عبدالرضا محمدی نژاد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه و ابراهیم ملکزاده مدیر کانون های خدمت رضوی شهرستان گناوه برگزار شد حسین بهروزی مسئول کانون خبر و رسانه خدمت رضوی شهرستان گناوه در مورد نحوه خبر نویسی و ساخت عکس نوشته خبری توضیحاتی را داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه ضمن مثبت خواندن برگزاری این جلسات خاطرنشان کرد: جلساتی که خروجی آن اثرات مثبتی بر فضای مجازی در پی خواهد داشت قطعا در آینده بازخورد بهتری دارد و ما می‌توانیم از این راه خیلی از آسیب های فضای مجازی را برطرف کنیم.

عبدالرضا محمدی نژاد افزود: خیلی از کسانی که در حوزه های مختلف فعالیت  دارند متاسفانه نحوه رسانه ای کردن آن را نمی‌دانند و عملا این کار باعث می‌شود فعالیت زیاد آنها سوخته شود و این جلسات می‌تواند به انتشار فعالیت آنها کمک کند.

در ادامه مدیر کانون های خدمت رضوی شهرستان گناوه در جمع خادمیاران رضوی در خصوص این جلسه گفت:  ما در تمامی کانونهای تخصصی و محله ای با مشکل عدم رسانه ای شدن فعالیت ها مواجه هستیم و امیدوارم با تکرار این جلسات این مشکل برطرف شود و خادمیاران بتوانند فعالیت های خوب خودشان را در تمامی مر اسمات سال پوشش رسانه‌ای دهند.

ابراهیم ملکزاده بیان کرد: ما در این جلسه از حضور حسین بهروزی مسئول کانون خبر و رسانه خدمت رضوی شهرستان گناوه استفاده کردیم چرا که ایشان چند سالی است هم  مسئول تولید محتوای کانون های خدمت رضوی استان بوشهر و از خادمین رسانه ای حرم مطهر رضوی می باشد و تمامی فعالیت رسانه ای کانون های خدمت رضوی شهرستان را انجام می دهند و با برگزاری این جلسات قصد داریم بار سنگین این مسئولیت را بر دوش ایشان برداریم.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share