امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: اخبار آستان قدس رضوی
یکشنبه, 01 مرداد 1402 23:35
   
    ایمیل
کد خبـر : 747

سخن مردم:ابوالفضل قاسمی-همایش «شیرخوارگان حسینی» همزمان با اولین جمعه ماه محرم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و با حضور پرشور بانوان و فرزندان خردسالشان برگزار شد.


به گزارش سخن مردم:، به همت کانون خدمت رضوی شهرستان دشتستان و با همکاری هیئت های مذهبی، همایش «شیرخوارگان حسینی» با سخنرانی حجت الاسلام بهشتی پور(اعزامی ازقم) و مداحی حاج میثم احمدی پور(اعزامی از تهران) درمصلی جمعه برازجان برگزارشد.
در این مراسم معنوی مادران کودکان شیرخواره در حالی که نوزادان خود را بر روی دستانشان گرفته بودند، فرزندان خود را نذر علی اصغر کرده و با دل های سوخته با حضرت رباب ابراز همدردی کردند و در غم و اندوه حضرت علی اصغر(ع) به سوگواری و عزاداری پرداختند.
در این مراسم که شیرخوارگان با لباس‌های سبز و سفید و با سربندهای «یا علی‌اصغر علیه السلام»، «یا حسین علیه السلام»،  «یا فاطمه زهرا سلام الله علیها» و «یا ابوالفضل علیه السلام» حضور داشتند حاضران به یاد مظلومیت شهید شش ماهه دشت کربلا، اشک ماتم ریختند.
شایان ذکر است مراسم شیرخوارگان حسینی همزمان در حسینیه اعظم برازجان، مسجد انقلاب و حوزه علمیه حضرت رقیه (س) نیز با حضور پرشکوه بانوان به همراه نوزادان شیرخواره و خردسال برگزارشد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share