امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: اخبار آستان قدس رضوی
چهارشنبه, 20 ارديبهشت 1402 16:07
   
    ایمیل
کد خبـر : 368

سخن مردم:مدیرکل ارشاد استان بوشهر از اختتامیه جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی در بوشهر خبر داد و گفت: بیش از ۵۰۰ اثر از استان‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.


به گزارش سخن مردم:، عبدالرحیم افروغ  با اشاره به تدوین برنامه‌های فرهنگی، هنری در دهه سوم اردیبهشت‌ماه در استان بوشهر، اظهار داشت: 24 اردیبهشت‌ماه گردهمایی کانون‌های تبلیغاتی، مجموعه چاپ و تابلونویسان در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در این گردهمایی تخصصی مشکلات فعالان این حوزه بررسی و راهکارهای لازم برای رفع آنها ارائه می‌شود گفت: در گردهمایی کانون‌های تبلیغاتی و صاحبان چاپخانه‌ها مشکلات آنان در زمینه بیمه، تسهیلات بانکی و مالیات بررسی می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر پاسداشت زبان فارسی را یکی دیگر از محورهای گردهمایی یاد شده دانست و بیان کرد: این گردهمایی به مناسبت سالروز بزرگداشت حکیم طوس فردوسی برگزار می‌شود و پاسداشت زبان فارسی یکی از اولویت‌ها است.
افروغ در ادامه با بیان اینکه در سال‌های گذشته جشنواره مشاعره و سفرنامه رضوی در بوشهر برگزار شد خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره داستان تخصصی کودک و نوجوان رضوی 28 اردیبهشت برگزار می‌شود که دبیرخانه این جشنواره بوشهر تعیین شده است.
وی از ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره داستان تخصصی رضوی خبر داد و گفت: بیش از 500 اثر از استان‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره داستان تخصصی کودک و نوجوان رضوی به دبیرخانه آن در بوشهر ارسال شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: در آیین اختتامیه جشنواره داستان کودک و نوجوان رضوی نفرات برتر در سه بخش داستان کوتاه کودک و نوجوان رضوی و رمان نوجوان معرفی و تجلیل می‌شود.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share