امروز:
شنبه, 06 مرداد 1403
دسته: اخبار آستان قدس رضوی
چهارشنبه, 02 خرداد 1403 09:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1738

سخن مردم: مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت.

به گزارش سخن مردم: متن پیام بدین شرح است:

«انالله و انا الیه راجعون»

شهادت خادم الرضا(علیه السلام) آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور خارجه و هیئت همراه غمی جاودانه است این عروج ملکوتی برای همه دوستداران جمهوری اسلامی ایران بسیار اندوهناک و جانگداز است و تحمل این مصیبت سخت و جانکاه است.

شهادت وعده خداوند به پاکان و صالحان است و این برات سهم هر کسی نمی شود اراده خداوند بالاتر از همه اراده هاست و او خود بهتر می داند که این فیض عظما را شامل حال کدام بندگان پاک سرشت خود کند.

بدون شک آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان خدمتگزاری که در هر جایگاه و سمتی که قرار گرفت منشأ خیر و برکت برای کشور و مردم ایران بود شایستگی و لیاقت شهادت را داشت اما به واقع غم بزرگ برای ملت است که فرزندی برومند، عالمی وارسته، خادمی دلسوز و مدیری خستگی ناپذیر را از دست داد.

غم و اندوه خادمیاران رضوی سراسر ایران برای فقدان آیت الله رئیسی از آن روی سنگین تر و جانکاه تر است که ایشان با تأسیس کانون‌های خدمت رضوی در استان ها و توسعه شبکه خادمیاری در دور افتاده ترین مناطق کشور آرزوی دور ذهن خادمی امام رضا علیه السلام را با ابتکار خود عملی کرد و از قبل آن محرومان و نیازمندان نیز در اقصی نقاط کشور از خدمات محرومیت زدایی خادمیاران رضوی بهره مند شدند.

اینجانب درگذشت نابهنگام ایشان و هیئت همراهشان را ابتدا به مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و سپس به خانواده‌های این شهدا و مردم ولایت مدار ایران تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای روح این بزرگواران آرامش و برای بازماندگان و مردم صبر آرزو می کنم.

مهران خورده بین مقدم 

مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share