امروز:
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403
دسته: اخبار آستان قدس رضوی
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403 14:44
   
    ایمیل
کد خبـر : 1678

سخن مردم:در آستانه دهه کرامت:تعدادی از خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان گناوه در آستانه دهه کرامت با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه این شهر با وی دیدار کردند.

به گزارش سخن مردم: ابراهیم ملک زاده مدیرکانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان گناوه به فعالیت های عام المنفعه خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان گناوه اشاره و اظهار کرد: دهه کرامت نیز فعالیت های محرومیت زدایی خادمیاران و یاوران رضوی در کنار سایر برنامه های فرهنگی و ارزشی تداوم خواهد داشت.

 وی به تشریح عناوین و زمانبندی برنامه های پیش بینی شده در شهرستان گناوه در دهه کرامت پرداخت و افزود: امید است بتوانیم با مدد و یاری حضرت امام رضا (علیه السلام) برنامه‌ های خوبی در شهرستان در دهه کرامت برگزار کنیم.

 مدیر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان گناوه یادآورشد:روز تجلیل از امام زادگان و بقاع متبرکه ، جشن خیابانی با حضور مداحان رضوی، استقبال از کاروان زیر سایه خورشید، برپایی کاروان شادی همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) و برپایی ایستگاه‌های صلواتی بخشی از برنامه‌های دهه کرامت در شهرستان گناوه است.

 ابراهیم ملک زاده با بیان اینکه شعار محوری دهه کرامت سال ۱۴۰۳ « با شما سربلندیم » انتخاب شده است، گفت: دهه کرامت ۱۴۰۳ از جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱ ذی القعده ۱۴۴۵ شروع می شود و تا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱ ذی القعده ۱۴۴۵ ادامه دارد و برای هر یک از روزهای دهه کرامت عناوینی انتخاب شده که با بهره گرفتن از مناسبت‌های آن روز و ارشادات رهبر معظم انقلاب است.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share