امروز:
سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403
دسته: اخبار آستان قدس رضوی
جمعه, 11 اسفند 1402 15:21
   
    ایمیل
کد خبـر : 1457

سخن مردم: کانون دختران رضوی خورموج به مناسبت اعیاد شعبانیه و چهارشنبه های امام رضایی ویژه برنامه هایی اجرا کرد.

به گزارش سخن مردم:  خدیجه حسینی دبیر کانون خدمت رضوی خورموج در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز اظهار داشت: همزمان با مناسبت های ماه شعبان، کانون دختران رضوی شهرستان دشتی، کمک های نقدی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی به دیگر فعالیت های اجرا شده توسط این کانون اشاره کرد و گفت: همزمان با میلاد امام حسین (علیه السلام) جلسه قرآن دختران نوجوان برگزار و نیز همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (علیه السلام) و روز جوان، یک دوره کلاس اصول عکاسی با موبایل ویژه مربیان و دختران فعال شهر خورموج اجرا شد.

حسینی در ادامه از برگزاری اردوی یک روزه طبیعت گردی خبر داد و افزود: اردوی یک روزه، ویژه دختران فعال رضوی با رویکرد تربیتی و با برنامه های متنوع تفریحی، اموزشی و مذهبی برگزار شد.

این فعال رضوی خاطر نشان کرد: دختران رضوی خورموج برای میلاد صاحب الزمان برنامه های خاصی اجرا کردند و این مناسبت را با احیاء نیمه شعبان و اجرای ایستگاه صلواتی و توزیع پرچم بین مغازه ها و منازل گرامی داشتند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share